Gå til innhold

Justerbart senkesett til Golf 1,2,3+4,Corrado,vento,new beetle og A3 selges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

FormelK12.jpg

 

PS. du kan redigere en post du har laget, trykk på Edit knappen på den du vil endre på og bruk "save changes" knappen når du er fornøyd.

 

Om du lurer på hvordan posten vil se ut før du lagrer den(Submit) trykk på (Preview Reply) og se om ting er som du ville.

 

Har du en web adresse der det står litt detaljert om dette merket? De så bra ut de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.formelk.de/

 

Formel K hadde ikke særlig bra rykte for noen år siden, ihvertfall ikke i Polo kretser. De hadde store problemer med lekkende støtdempere. Har dog ikke hørt noe negativt de siste årene

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

http://www.formelk.de/

 

Formel K hadde ikke særlig bra rykte for noen år siden, ihvertfall ikke i Polo kretser. De hadde store problemer med lekkende støtdempere. Har dog ikke hørt noe negativt de siste årene

 

Det er sant. men etter hva jeg har fått beskjed om skal dette være en "forbedret utgave" i forhold til de gamle demperne du henviser til Frode

*98 Audi A3 1,8T

x89 Golf 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ut som et kjempetilbud. bare spare opp noen kroner jeg nå.

 

er det noen som kjenner til merket ? har prøvd det? hvordan er det med bruk over lenger tid feks?

 

det er heljusterbart ? altså trykk og høyde eller bare høyde ?

 

Mvh

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

hørtes ut som et kjempetilbud. bare spare opp noen kroner jeg nå.

 

er det noen som kjenner til merket ? har prøvd det? hvordan er det med bruk over lenger tid feks?

 

det er heljusterbart ? altså trykk og høyde eller bare høyde ?

 

Mvh

 

Jeg har ikke prøvd det over lenger tid da det er ganske nytt på markedet, men jeg gir jo som skrevet to års garanti så det sier vel litt.....??

Der er kun justerbart på høyde IKKE trykk.

*98 Audi A3 1,8T

x89 Golf 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars Frang

 

Jeg har ikke prøvd det over lenger tid da det er ganske nytt på markedet, men jeg gir jo som skrevet to års garanti så det sier vel litt.....??

Der er kun justerbart på høyde IKKE trykk.

 

to års garanti er saker det. men får ta en titt på a3'en din neste gang jeg ser deg. har aldri likt a3 før men din er faktisk en av de fineste. ikke så fan av kameleon lakk heller men igjen så kler din det utrolig bra. sto og sikla på den 1 mai i drammen.

 

men må få sjekka stivheten på dette settet da det er ganske viktig så lenge bilen skal bli lav.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

 

to års garanti er saker det. men får ta en titt på a3'en din neste gang jeg ser deg. har aldri likt a3 før men din er faktisk en av de fineste. ikke så fan av kameleon lakk heller men igjen så kler din det utrolig bra. sto og sikla på den 1 mai i drammen.

 

men må få sjekka stivheten på dette settet da det er ganske viktig så lenge bilen skal bli lav.

 

Nå har jeg luftfjæring på a3`n min da så det blir jo litt annerledes, men en kompis av meg har det på sin Golf 2 og han er veldig fornøyd

*98 Audi A3 1,8T

x89 Golf 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars Frang

 

Nå har jeg luftfjæring på a3`n min da så det blir jo litt annerledes, men en kompis av meg har det på sin Golf 2 og han er veldig fornøyd

 

mulig å få sett / prøvekjørt / sitti på en tur med den golfen ? bor på Lørenskog.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars Frang

 

Jeg har ikke prøvd det over lenger tid da det er ganske nytt på markedet, men jeg gir jo som skrevet to års garanti så det sier vel litt.....??

Der er kun justerbart på høyde IKKE trykk.

 

2 års garanti har supersport også på sine sett....

og de koster ikke noe mer enn formel K

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår