Jarle_H Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 jeg fant nett ut at ingen av bremselysene virker når jeg tråkker på bremsepedalen. har skjekka sikringer og pærer, men det er lite sannsynlig at alle pærene skulle gå samtidig. Noen som har vert borti lignende, eller vet noe om hvordan jeg kan få det reparert ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Jarle_H jeg fant nett ut at ingen av bremselysene virker når jeg tråkker på bremsepedalen. har skjekka sikringer og pærer, men det er lite sannsynlig at alle pærene skulle gå samtidig. Noen som har vert borti lignende, eller vet noe om hvordan jeg kan få det reparert ? Viss ingen av bremselysene funker, skulle det ikke da lyst et rødt lys i dashen? Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Jarle_H jeg fant nett ut at ingen av bremselysene virker når jeg tråkker på bremsepedalen. har skjekka sikringer og pærer, men det er lite sannsynlig at alle pærene skulle gå samtidig. Noen som har vert borti lignende, eller vet noe om hvordan jeg kan få det reparert ? sjekk bryteren som står på pedalen.. under dashbordet en plass.... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Når bremselyser går så er det ikke noe lys i dashen som forteller det. Hvis sikringen er ok så er det bare en ting. Bryteren på bremsepedalen er defekt. Det er en vanlig feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 ja sikkert bryteren under dasjbordet..... vanskelig å skifte ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Kan være litt trangt men det tar ca 10min og bytte. bryteren sitter like over bremsepedalen .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg