Chgr Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Feks hva syntes dere om de som sparkler vekk bmw logoen på panseret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Liker jo mest å style E-30 jeg da... GTS-styling foran og bak.... E-36 m3 skjørter og m-tech vinge.. Gitter i fangerene med linselys foran...!!! Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 hehe ok? hvor har du det fra, at alle vil ha bilene orginale? Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Tja.... Har jo kostet på X antall tusen i styling på min bil. Vet ikke hva du mener med bytte front bak osv..... Bytte til hva?? Jeg har i allefall alt i orginal ///M - Styling på min bil. Dessuten så kan jeg ikke si at jeg ser mange E36'r etter veiene i helt orginal stand. Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Han mener sikkert å bytte front + bakfanger! Lurer på hvor du har det med at alle vill ha dem orginale..? Ellers er det jo ekstremt mange orginale biler, i forholdt til de styla bilene :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Har GTS front og bakfanger, E36 M sideskjørt. Vingen er jeg ikke sikker på hva heter.. satt på når jeg kjøpte den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Jepps :) Styling må det være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Vi er akkurat ferdige med en sedan nå, og man burde se at det er gjort noe med den.. Hva er det du vil ha tips om? Skal du ha styling eller inspirasjon(sedanen kommer snart ut under "våre prosjekter") kan du alltids sjekke sidene våre: http://www.eyecandyracing.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Må ha styling ja, men det finnes mange fine BMWer i original stuk også.. Har Rieger GTS bak og på sidene på bilen min, pluss spes vinge.. Fronten har jeg mekka selv, fant den på høggern.. (: (Sjekk link til bilen min under her for detaljer) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by P.I.B Jeg har i allefall alt i orginal ///M - Styling på min bil. Yeah! Det må være omentrent den eneste stylinga som ser bra ut på BMW. Jeg ser desverre alt for mange F&F- & 2F2F-unger som setter på Lexuslys og enorme bodykits og andre heseligheter på sin BMW. Det er bare SÅ fælt... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 synes ikke bilen min ser så fæl ut jeg... men det er min smak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Yeah! Det må være omentrent den eneste stylinga som ser bra ut på BMW. Jeg ser desverre alt for mange F&F- & 2F2F-unger som setter på Lexuslys og enorme bodykits og andre heseligheter på sin BMW. Det er bare SÅ fælt... Smak er umulig å diskutere, - heldigvis -, men det er udiskutabelt at det blir lagt merke til da.. Ikke glem at for eksempel z3m coupe ble designet for at 90% skulle synes at den var stygg. Det er mye av det samme med en del styling.. Det er rett og slett ikke ment at det skal føles riktig for alle, men derimot skal alle se det, og mene noe om det. Virker åpenbart som om at det fungerer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 z3 coupen er jo vakker :) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by gEIRA z3 coupen er jo vakker :) Enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Yeah! Det må være omentrent den eneste stylinga som ser bra ut på BMW. Jeg ser desverre alt for mange F&F- & 2F2F-unger som setter på Lexuslys og enorme bodykits og andre heseligheter på sin BMW. Det er bare SÅ fælt... Kunne ikkje vært meir enig enn det. Greit niok med styling, men det får da være måte på... Alle andre kopierer BMW, med f.eks Angeleyes, M3 speil, M3 skjørter osv osv, så da må nå vi BMW eiere være klysete nok til å holde oss unna lexus lykter og lignende japsebøgefakter. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg