Gou Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Vel , som topic sier...... Noen som kommer ? Jeg og bilen min kommer (ganske sikkert) sammen med blueboy og noen venner av han..... (Håper at jeg reiser viss ikke har jeg ikke klart å reise på treff i år.... og da blir jeg SUR :mad: ) my car : Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 har veldig lyst til å reise. må få til en polo utstilling:D Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Det hadde vært kjekt ! Vi reiser... Venter bare på at han kameraten min skal få fri på fredag`n... I værste fall får vi reise fredag kl 15:00...... Kom ann folkens :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Snakker vi Gatebil 17-19.Sept? Hm...burde jo klart det da...ikke vært på noen treff iår nesten...... Hadde vært helt sjef med ei lang rekke med Norges peneste Poloer da....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by PoloDude Snakker vi Gatebil 17-19.Sept? Hm...burde jo klart det da...ikke vært på noen treff iår nesten...... Hadde vært helt sjef med ei lang rekke med Norges peneste Poloer da....... Snakkerom om neste helg ja.. (17-19`nde sept)..... Kom ann folkens... Møt opp :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Regner med å dukke opp på søndag iallefall! :D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 *BANNE*:(:( Hadde store planer om å komme..mn i morra etter jobb ska jg sta å hente nye cluchen min,da den gamle sa STOP før helga...:mad:typisk sånt skal skje nå..åsså holder jg på å støpe oppgjenn frontlippa mi (uten den ser jo ik bilen ferdig ut,å har ENNÅ ik fått lyktene mine fremme) men asso r.f bakpotte (fet) ++ er montert...ser framm til nermeste vaag\gatebil next year....dere får hygge dere å håpe d blir en Polo stand neste år da... kommer sterkt tilbake..:cool: *off topic* sachs cluch (vis d er sann d skrives:P) noen som har erfaring med det? er det brukende? ga ca 1500 for den komplett...det er en "forsterka" sådann,og det var med ca 40% rabatt...?? anyone?:rolleyes: Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg