ELLINGSEN Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 hvorfor har folk så mye imot Rieger? De lager den desidert beste stylingen syns jeg etter org bmw. Hvor mange har ikke Rieger takvinge? Alle GT leppene som er rundtom er fra Rieger, sideskjørt++ :)Rieger Infinity er også av bra kvalitet.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 den sedanen der er prikk lik å se på som den naboen min har... hmm... kanskje det er den? =) ihvertfall om det er samme så er den til naboen min godkjent senka 90mm og er griselav Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Er hjulbuene valsa på den bmwn? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Rieger=Zamboni Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by JuIius Jeg likte ikke øyelokkene og dekkene. Men likte det at frontfanger var modifisert til det penere og sideskjørtene var byttet ut med noen penere enn orginalt. Dette er litt tilsvarende målet for min bil da jeg også har sedan Hva pokker er galt med dekkene? ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by ha|||on Og se å få kasta de M3-speila laaangt avgårde. Jeg synes M3-speilene er de fineste speilene man finner til BMW... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by bmw-bergen Jeg synes M3-speilene er de fineste speilene man finner til BMW... Nettopp fordi det er M3-speil synes jo jeg også at de er fine - men da synes jeg de skal sitte på nettopp en M3 (eller en E36 som utseendemessig er lik M3). Også er det jo synd at det har gått inflasjon i M3-speil; de sitter jo på alt fra 1er-Golfer til Focus... PErsonlig ville jeg valgt originale eller Cupspeil til denne minimalistiske sedanen - just my two cents... :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Bakhjula liiiitt mer innunder bilen, og liiiitt mer senking bak - så hadde julekvelden vært her. Og se å få kasta de M3-speila laaangt avgårde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Jeg tror den org. front fangeren er photoshoppa...mulig mer på bilen og....iaf tåkelysene. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Dr_S Jeg tror den org. front fangeren er photoshoppa...mulig mer på bilen og....iaf tåkelysene. Nope, så mange bilder av den, og hele bilen er helt reell. Fins ikke noe Photoshop, bare en entusiastisk Tysker. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 off..blir kvalm hver gang jeg scroller forbi den kjedelige sedanen der.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Står den i nedoverbakke på bildet? Eller er det bare meg som synes at den er litt vel stuka forover? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Ingen som legger merke til de fine buss/volvo v40 lysene som sitter på den da? eller er det bare jeg som ser syner Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Eye Candy Ingen som legger merke til de fine buss/volvo v40 lysene som sitter på den da? eller er det bare jeg som ser syner Det er vel bare reflekser... pent er det iallefall ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Tarmen B.T.W : SKJØRTENE ER ORGINAL!!!!! Sorry, jeg trodde jeg hadde orginale. Men de var ikke det. Disse er orginale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg