Bead-lock Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Holder på å hugge en bil med slikt i, så den som er interessert kan få med masse kjekt å ha deler og ting som er kjekt å ha. pris? 8-10.000kr for alt..... skriv ditt nr eller mail vis du er innteressert, så tar jeg kontakt....:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 selges komplett eller? åssen bil ska hugges? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 åjada, alt sammen, å kan kjøres i van 80 mod som den kommer fra, skulle ha brukt det selv, men trenger plutselig kr til annet:mad: Hans..... ring meg, har en som kanskje vil se på bilen din! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Er blitt VELDIG usikker på å selge den.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Ingen som har lyst på en bra motor med alle deler for ombygging i volvo, eller annet? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Er prisen for høy for folket? gi lyd da , så kan vi jo diskutere!!!!!!!:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Trenger lizzom ikke ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Gitt bort......så da slapp dere å kjøpe den...lol Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Uffda. Jeg som vurderte å legge inn et bud på kun motor. Men det er uansett litt tidlig ennå. Regenr ikke med å begynne med chassiet på rodden før neste vinter. Nå er det tilpasning av dører og etterpå blir det tinning. Noen som vet om det er mye som må gjøres dersom man skal sette en 5 tr manuell kasse fra Camaro el. bak en van/pick up V8 som dette? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Tar vel ikke en hel vinter å gnage til noen døråpninger å få klint på noe tinn i skjøter.... noen dager kanskje? Er jo oppretter selv så......syntes det var å dra ut tida....:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Hehe.... Neida fikser det på ei lita sjettstund som vi sa der jeg kommer fra. Her ser du litt mer hva jeg holder på med: http://home.online.no/~staalgi/index.cfm Jeg er ikke oppretter og jeg har familie og full jobb, så hotrod prosjektet begrenser seg til noen få timer pr uke. Dørene er for tiden adskilt i dørskinn og innerdør. Holder på å tilpasse vindusheiser, sentrallåser og mekanismer til dørlåsen. Døra var helt tom før jeg begynte. Må få brotchet opp igjen dørhengslene, siden dørene "hang" endel. Har også laget plass for høyttalere. Ble også litt jobb, siden dørene er altfor smale til denslags. Når dørene er ferdige må de finjusteres i nedre kant pga dårlig passform på innsveisningsdelen. I bakkant av døra er ikke dørkarmen på karosseriet ferdig ennå. Dørene er bakhengslet og b_stolpen må boxes pga vekten av døra. Tinning må gjøres "litt over alt" pga endring av cowl, endring av falsen nederst på karosseriet og bakparten som er bygget helt opp fra bunnen av. Så må karosseriet snus opp og ned for å kunne foreta endel svisearbeider på undersiden. Bl.a må gulvet i bagasjeromet endres endel fordi jeg har endret planene fra stiv til Jaguar bakaksel. DER ETTER begynner jobben på chassiet. Tenker det blir både votter vinter i mellomtida, jeg....;) Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 ja.ja.... var jo ment som litt ert -ert :D har kikket på tråden din....gjort mye bra jobb der ja....;) Men om jeg er helt enig i de flotte baklysa dine eller den engelske som era kom med.....:rolleyes: men det er det som krdrer denne hobbyn, vi kan alle ha våre egne meninger og så får folk like eller ikke like det de ser.... Har opplevd begge deler så jeg er litt herda for sånne kommentarer. Men jeg har også gjort så mye på biler at jeg vet å kunne se hva folk har gjort å lagt ned av tid, kraft, penger, kunnskap og ofringer det kreves for å fullføre et prosjekt, enten det er stort eller lite......:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 De baklysa er fjernet. Jeg ble sabla i tvil selv da ene sida var ferdig. Ble skikkelig forbanna fordi det var så j... mye jobb å frenche lyset på plass der bak. Ingen rette linjer å bruke som referanser osv. Jeg var så utrolig sikker på at det kom til å bli helt knall. Så kom den på plass. Alt så helt bra ut (etter min smak!) når jeg så bilen bakfra og bakfra i profil. Men da jeg så bilen rett fra siden som tvilen krypende oppover ryggen. Noe stemte ikke. Sett fra siden kom baklyset loddrett over bakhjulet og det klusset til linjene på den runde fine bakparten. Jeg gikk og skulte på dette noen dager, fikk noen inputs fra andre som var "såder". Tilslutt var det fram med vinkelkutteren igjen og fjerne hele greia, banke til et nytt platestykke og sveise igjen hullet. Snipp snapp snute og litt ekstra tinn må på der også. Nå har jeg kappet de lysa med nesten 3 cm på lengden og jeg tror nok de vil dukke opp bak på bilen et sted igjen etterhvert. Men det kommer til å bli en mer vanlig plassering langt nede i underkant av svigermorssetet. De vil bli frenchet inn endel da også. Men Jaguar akselen kommer på. Bombe sikkert. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 godt du fikk opp øynene med hensy til plasseringen av de 59 lysadine.... :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 titta på linken. ser ut som det begynner å ta bra form nå. likte særlig de baklyktene. 59caddy lyktene er nydelige. er det noen andre som har gjort det slik på en rod før?? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.