andrej1 Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 hmm.. du kunne jo bare lagt de rett ut da :) Eller så kan du sende bildene til meg så kan jeg gjøre det du vil skal bli gjort. Hjelper gledelig, hvertfall med en såpass feit bil ;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Legge de rett ut?? hva mener du? Må de ikke legges på en annen server med bildelink i tråden? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 jo, men photoshop er da bilderedigeringsprogram? http://www.imageshack.us inntil 1 mb http://www.photobucket.com inntil 250 kb Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 He he, det har du helt rett i, derfor har jeg endret ordet fra photoshop til photobucket på forrige side doh Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 dette så bra ut.. få opp bilder!! :D Men, hvorfor kjøpe helt ny bil når den skal modifiseres såpass? Leverer vel inn igjen delene du har bytta nå da? kan vel selges som nye. :) Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 dette så bra ut.. få opp bilder!! :D Men, hvorfor kjøpe helt ny bil når den skal modifiseres såpass? Leverer vel inn igjen delene du har bytta nå da? kan vel selges som nye. :) He he si det:) Kan ikke levere noen av orginaldelene desverre, trenger fangerene og sånn til vinteren ikke f... om jeg kjører med de glassfiberfangerene i snø og is, da blir det fort litt dyrt! Nå får jeg snart internett i leiligheten så da skal jeg legge inn alt av bilder fra bygginga++ Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Nå får jeg snart internett i leiligheten så da skal jeg legge inn alt av bilder fra bygginga++ Høres konge ut :bump Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 gleder meg til å se bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Yess.. Dette ble nice. Har lest alt her nå. Du har i allefall en bil som varer en stund. Lite feil på en så ny bil liksom. Ikke dumt det der! :) Jeg tenker meg at det blir bedre hvis du heller bare hadde fått noen andre til å ta bilder av bilen din så kunne de legge det ut, men tålmodighet er vel en dyd ikke sant.. :) Lykke til videre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Alt interiøret tatt ut av bilen: To lag med brown bread overalt: Alle rutene tatt ut til toning, dørhåndtak sendt til lakkering og fjernet dørlister: Under trekkingen av kabler måtte jeg ta ut dørene for og få kablene helt ut: Smeltet dørtrekkene fra hverandre, den nederste delen er støp om i carbon: Trykkammerkasse på akkurat 25l. Kristian og Jørn, to iherdige hjelpere:) Ferdig, med topplate, er også trukket i carbon nå: Tilpassing av stylingen, stor takk til Chris: Litt sliping var det jo, men overraskende bra: Før styling og felger: All styling og felger på plass, har MS-Design grill nå, ikke på bildet: Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg har bare en ting å si: FY FAEN SÅ NICE :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.V@$$b0t|\| Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 :wave :wave :wave hellothere najjs! Siter Kjøretøy: golf iv 4.motion TDI & Golf 2 1.6td -audi coupe quattro.prosjektet x golf 2 -91 x golf gti 16v -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 utrolig rå bil :D Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Se der ja, det går stadig fremover ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Rå bil :win . planer om og skaffe en litt større motor/trimme den?? Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg