Gå til innhold

Selger bimmeren

Ranger emnet


daskekost

Anbefalte innlegg

tror du skal være veldig, veldig heldig om du skulle få tilbud opp imot den prisen du har på den. Er det en 316i som det står. I såfall har du ikke så mange hester heller..eller kanskje du har satt i et sport-filter som gir deg 15 hk extra...no way.

Fighting for peace is like fucking for virginity ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -[T]-

tror du skal være veldig, veldig heldig om du skulle få tilbud opp imot den prisen du har på den. Er det en 316i som det står. I såfall har du ikke så mange hester heller..eller kanskje du har satt i et sport-filter som gir deg 15 hk extra...no way.

 

Eg er enig med deg her.

Og skriv gjerne litt under selgers beskrivelse hva du har gjort med bilen. Den er jo ikke helt original ser jeg. Skriv på all stylingen du har, soting av rutene, og felgene seff! Og prøv å få vasket bilen skikkelig og ta noen bilder med fin bakgrunn i bra dagslys. Ikke ta dette ille opp, men på det halvmørke bildet du har slengt opp, ser bilen ut som en "svart klatt"... Bilen din ser sikkert mye penere ut enn det som fremkommer på det bildet der...

 

Prøver bare å hjelpe. Hvis du ikke vil dette, gi meg en lyd, og jeg sletter posten med glede...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal du ha...den såg ganske bra ut bilen din. Men det at du har lagt ut 20.000 kr siste året..er det inkludert en inspeksjon og reprasjon? eller er det verdien av felgpakken din? Legger du ut 20k for felger og dekk, skal det mye til for å få det igjen ved salg. Her hvor jeg bor, står det opptil flere 325 -91 og 92 mod, full styling pakke, med felger og alt det der. Kjørt likt med din..de får ikke solgt dem..så dem var priset til først 85, så 80, så 75, og er ikke sikker hvor langt nede dem er nå. Og dette er vel biler som så rimlig bra ut også.. Sånn jeg ser på deg når jeg skal ha bil , da er det først årsmod og km-stand samt servicehefte jeg går etter.

Du får ha lykke til med salget.

Fighting for peace is like fucking for virginity ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60k for en 316, nei den går nok ikke. Så på en 318,1992mod 156km, størken hos forhandler til 50k akkurat lik din med styling og felger! Pluss annlegg! Jeg hadde vudert bilen hvis den hadde vert billigere, og ja jeg har å sett endel 320-325 til et stykke under 100k! (faktisk helt nede i 65000 for en 1993 orginal 325)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Service hefte er fulgt opp, tatt alle siden bilen var ny ( mener jeg å si ) , kjøpte bilen for en halvt år siden.

 

Angående påkostningen så er det lakkering og retting av småbulker.

 

Det med prisen, jeg skal ha 60k minst eller så selger jeg den ikke.

 

Jeg så nå på prisen på andre 316 på autodb, iallfall dem ifra nordland og dem lå nå på den prisklassen ( uten styling, felger osv.. )

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant et par 325 på autodb.

 

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=436832

 

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=512029

 

og en del andre til omtrent samme pris klasse og km-stand.

 

Nå har jeg ikke link til disse to 325 her i Haugesund. Men den ene var det en bekjent som solgte sin bil. (etter lang tid), den såg veldig fin ut. SÅ det er mulig å få disse bilene ned mot 75 tusen, men må seff godta høy km og alt som følger med.

 

Og ja....vet disse bilene er uten styling..

Fighting for peace is like fucking for virginity ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to 325'ene du har lagt ut, de har vært lenge tilsalgs.. Jeg vurderte den siste, men når det var sveivevindu og det var en sedan, så backa jeg ut... Det må være noe mere med dem..

 

Men, bra stiv pris på 316'n da.. Man kanke forlange det man har brukt på en bil når man selger den, bil koster og det er ingen god investering, om man tenker på penger, tenker man på glede og slikt.. Så er det topp :)

 

Lykke til med salget.. Fordiom jeg trur du må gå endel ned i pris..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår