Thomas K Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Vurderer en 2000 E220 CDI Avantgarde, sølv met. med absolutt alt som finnes av utstyr. Har en på hånda, men er det noen på Merce forumet som har peiling på hvordan denne er å kjøre etter noen måneder, blir man lei osv.... ikke i tvil om at den er bra, men.... Er det spesielle feil/mangler en må renge med osv... takk for alle svar! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Har kjørt E200 kompressor en del. Veldig god bil å kjøre. Godt drag med kompressoren, Vet ikke hvordan det er med denne motoren da. Den er også meget stiv og har godt veigrep for å være en såpass stor og luksuriøs bil. Absolutt noe å vurdere. :) Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 avantgarden er senket fra fabrikk..stivere understell..annerledes interiør...hvilken årsmodel er dette?før eller etter faceliften?kjøp helst den etter..og sjekk for rust i underkant av dører...tak..bagasjen..å kjøre er denne bilen helt ok..ikke en racer..220cdi trekker bra men igjen..270cdi er råere..men tror ikke du kommer til å angre..god bil som kjører dag ut og dag inn.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Takker så langt for gode innspill, det er snakk om en 2000 modell chippet 220 cdi, helt strøken med full AMG-utrusning (understell og fangere). Lav km! takk og takk Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 hmm..kom ikke faceliften i 2001?hmm..har du noen bilder av bilen?håper du blir fornøyd med bilen om du kjøper den da.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Vipp opp gummilistene i overkant av dørene og sjekk for svenskekrom der også!! Er der det kommer iom at fuktighet og salt som oftest legger seg under der og aldri blir tørket vekk! ES Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 fortsatt bra med alle innspill. Jeg har prøvekjørt den i dag på langtur og er imponert over bilen. Den er facelifta, xenon, supersprint ++++++ Men, det er et stort men, det er ortopediske seter i skinn med klima og varme, sinnsykt fete, elektrisk og luftinnstillinger i hue og ræva, men jeg fant ikke den gode kjørestillingen. Blir sliten i leggmuskel og baksiden av låret, akkurat som om setet ikke kan tiltes nok ned i bakkant. dette selvom jeg kjører ut sitteplaten maks og maks tilting.....Jeg greide rett og slett ikke å sitte like godt som i Audien min gitt. Men bevares, bilen var fet som f...... så kostet den jo også nesten en mill ny for fire år siden! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg