Mk2-16v Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Er det noen som har planer om å dra dit i 2005? Jeg har lyst til å ta en tur dit så hvis det er flere så kunne vi jo ha dratt sammen en gjeng. Noen som har vært der før? Hvordan er det med billetter, overnatting og slikt? Bør vel bestille i god tid, utifra det jeg har sett så ser den lille byen rimelig fullpakka ut under treffet. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Kun for GTI-missbrukere? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Er vel for alt av VAG.... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Hører rykter om at de nærmeste hotellene begynner og bli bokka til 2006 treffet, er jo stort dette treffet rundt sjøen, men om jeg har lyst å dra? Noe så sykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by eirikvw Hører rykter om at de nærmeste hotellene begynner og bli bokka til 2006 treffet, er jo stort dette treffet rundt sjøen, men om jeg har lyst å dra? Noe så sykt! Jeg har ikke noe i mot å campe heller jeg, har jo stasjonsvogn som jeg kan sove i ;) Hadde vært kult hvis noen som har vært der kunne fortelle litt hva man bør gjøre før man drar nedover i Europa på biltur. Må man bestille billetter for å komme inn på treffet eller kjøpes det i ved inngangen. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg