Jonte Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 I min E36 har jeg et helt orginalt og kjedelig motorrom.. Det vil jeg gjøre noe med, å det koster jo sikkert ikke all verden å få gjort litt heller.. Ting jeg har tenkt på er; - Motivlakkering på toppdeksel.. - Øvre stab stag i chrom - Konisk Luftfilter med chrom og som matcher toppdeksel farge - Pusse litt på metalldeler for å få fram 'chrom'n i dette Andre tips? Kan man f.eks skifte ut litt slanger og slikt? Og finnes der noen andre spylevæskebeholdere, eller skal jeg lakkere min? - Hvem utfører motivlakkering av toppdeksel? Hva koster det? Og hvilket motiv skal jeg få? M-merket blir litt oppbrukt.. - Hvordan skal jeg gå fram for å pusse på metalldeler? Takk for tips og innspill :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Tips? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Hva med å lakkere motorkoden din? M5xB25 ? Det er jo ubrukt? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 sett deg ned å tenk.. ta det føste og beste som faller deg inn.. og lag noe som legger et personelig preg over bilen Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Tror Eye_candy her på forumet har stab-stag i chrome. Hør med han om bilder. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 chrom toppdekslet også!! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg