Gå til innhold

StreetMeet @ Trondheim

Ranger emnet


sindex

Anbefalte innlegg

Har pratet en del med forskjellige folk i det siste og det virker faktisk som om en del er ivrige på å få til nok et streetmeet i Trondheim før vinter`n finner veien hit! Noen fler som er interessert i å få i gang noe slikt!? Hva med et streetmeet på City Syd el lign!?!

 

 

EDIT: DET BLIR STREETMEET FREDAG 24 SEPTEMBER PÅ CITYSYD KL 21.00! BRING ORDET RUNDT TIL BILGALE/GLADE ENTUSIASTER! FULLE FJORTISSER SOM SLEPER ØLFLASKENE LANGS BILENE ØNSKES IKKE!!!!!!!

 

Det kan også bli mulig med dbmåling samt besøk av div. forhandlere!!! eks. Superstyling!

Honda S2000 2000 mod.. div mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er med dønn jeg. stiller med min nye Celica 86. får vel med meg resten av TS-OGN fra trondheim også sikkert. prøv å få samlet så mange biler som mulig, var jo kjempebra treff det som var på pir`en i vår.. er vel litt belysning på parkeringa der tror jeg, så bilene vises bittelitt i mørket.

håper vi får til den rette stemninga som på piren.

følte det jo som å komme rett inn i 2F2F når jeg kom dit litt utpå kvelden. :D

Toyota Celica -86

Pedal to the metal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis noen lager en poster kan jeg ta på meg å henge opp litt rundt også. synes vi skulle fått til et kjempetreff med litt kåring også.

f.eks mest stylet bil, feteste felger og noe sånt. :)

hvis vi lar jungeltelegrafen gå skikkelig rundt så vil vi få masse folk på treff. vært gøy å fyllt opp store deler av city syd kanskje tv-trøndelag lager reportasje også :D

Toyota Celica -86

Pedal to the metal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by karl234

hvis noen lager en poster kan jeg ta på meg å henge opp litt rundt også. synes vi skulle fått til et kjempetreff med litt kåring også.

f.eks mest stylet bil, feteste felger og noe sånt. :)

hvis vi lar jungeltelegrafen gå skikkelig rundt så vil vi få masse folk på treff. vært gøy å fyllt opp store deler av city syd kanskje tv-trøndelag lager reportasje også :D

 

Da er spørsmålet bare hvem som skal finansiere dette, ved en kåring er ved det mest rettferdige å ha en avstemmning..Vi kan løse den delen på samme måte som AmCar gjør, ved å dele ut en stemmeseddel og identifikasjon for bilen når de kjører inn...men så er vi tilbake på premiering...noen som kjenner noen fra f.eks. superstyling?

----------------------------------------

MY99 Impreza GT

x'89 Sierra 2.9

x'83 Sierra 2.8 XR4i

x'85 Kadett GSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Dette med kåring\premiering vil bli vedlig vanskelig uten noen spesiell arrangør hvis du skjønner. Kunne så klart prøvd, vært fett om det hadde blitt gjennomført. Og poster MÅ vi få ordnet, noen som har litt peiling som kanskje vil prøve? Jeg skal prøve så fort jeg får ordnet photoshopen igjen. Vært kult å fått til dette, vært moro! Når bør vi ha det? Vi må iallefall vente på bedre VÆR! ;)

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener at en to ukers tid bør være tilstrekkelig for å få sparka i gang no sånt,no sånn som Fredag den 1. oktober, eller den 24,kanskje en av påfølgende søndager da det ikke er biler på parkeringsplass..det er vel nær helg vi er ute etter?

noen her som går skole?så vi ikke kræsjer i en ferie eller noe.

 

kan høre om jeg får skrevet ut plakater i A3, men da må de lages i svart/hvitt..kan ikke folk sette dere i sving med dette, så kan vi evt. stemme over den beste, eller bare velge en for å gjøre det raskest mulig.

 

Noen som vet om det er noen regler for bruk av park. plass på city syd? dra innom å sjekk om du er i nærheten, og si fra!

----------------------------------------

MY99 Impreza GT

x'89 Sierra 2.9

x'83 Sierra 2.8 XR4i

x'85 Kadett GSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å ligne noe :P

 

Det med vær og vind, meldt grovere og styggere vær des lengre inn i vintersesongen vi kommer, så vi bør nok satse på en helg i nærmeste fremtid :D

 

Ellers var jo det på piren helt topp, masse fete biler og god underholdning :D Håper dette kan bli noe lignende.

 

Om noen kunne få laga til en slags plakat eller noe, ang dette kunne vi fått noen kopier hver, så kopiere ut, så henger vi det opp på forskjellige plasser :D

 

City syd er en bra plass ti dette, da det er lyskastere som spreder utover plassen, massevis av plass og trygt, uten å havne i vann, som feks piren ;)

 

Håper det blir noe av dette, slik at vi kan ha en felles samling av bilene osv..før vintersesongen er her :D

 

Stå På!

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper på ei nær helg! Og f.eks en Søndag ville vært perfekt. Det er jo snart høstferie, 1.oktober helga er det vel den starter, ihvertfall slik jeg har oppfattet det på Tiller VGS, og det er vel det samme på alle skolene, er det ikke? Plakat forslag stemmer jeg for, så stemmer vi fram den beste evt. flere av de, så kan de som gidder printe ut å få det hengt opp diverse plasser.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje vi må prøve å få det til så raskt som mulig (før vinterstormen setter inn) hehe... Det som er viktig er vel at vi finner en dato og bestemmer denne.. Deretter legger ut poster på alle forumene. Feks. 200sx og toyota klubbens forum.. Så tar vi det som det kommer.. Tror ikke det er noen vits i å satse på masse "stash å greier" bare la ordet gå rundt og prøv å få folk til å komme.. blir da alltid`s nokk å se på, bestandig noen som ikke klarer å holde "blyet" i høyrefot i sjakk! :rolleyes:

Honda S2000 2000 mod.. div mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår