Gå til innhold

StreetMeet @ Trondheim

Ranger emnet


sindex

Anbefalte innlegg

Originally posted by lupez

Hei,på street meet`n vi arrangerte i helga haddde vi premiering.. vart 610 kr for 3 pokaler! Vi kan sikkert stille med en pokal til treffet her og! oppforder også andre klubber samt firma til å stille opp! Men blir det noe speaker annleg da? er bedre med en jury en stemmeseddler.. mye mindre arbei!

 

Hilsen John Thomas Krogstad

Leder i WestSide-Racing

 

Tror ikke det blir så arrangert som det der. Er jo litt av sjarmen med street meet`s å da:) I forhold til et bil "treff" liksom... Men hadde vært tøft med noe kåringer ja. Får håpe det kan skaffes noe strøm da.. strøm agregat hadde vel vært en mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ang. bilde størrelse.. Dette skal jeg fixse litt seinere i dag! Må dra på jobben nå! og er fult klar over at city syd stenger 21.00 men er det noe prob!? de drar jo i løpet av en halvtime uansett.. og vil ikke tro at det er stappfullt der så seint som 21.00, anyway kan møtes lengst borte mot E6 (HydroTex.) først da vet dere!

Honda S2000 2000 mod.. div mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper alle parkerer slik det er oppmerket, slik at biler kan kjøre rundt om, om noen skjønner..:D

 

Håper ingen tar helt av og fororsaker politiproblemer på streetmeeten.....ellers gleder jeg meg voldsomt, vertfall etter å ha sett filmer fra like streetmeet, håper vi fyller opp hele p-plassen med biler, hvor er det mulighet for å..tja..burne osv..?

 

PS! Husk å ta film og bilder da folkens :P

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ca 99,8 % sikkert at jeg har ordna ett lite agregat.. men aner ikke hvor mye det bråker enda da.. :(, får det antageligvis i mårra! Ellers, er det noen som har hengt opp/delt ut flyere!? (for dere superstylinggutta med fler som leser her sørg for at det finnes en på veggen deres!)

Honda S2000 2000 mod.. div mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår