Christian Bigton Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Hvorfor blir du ikke med å leiker ottar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Christian Hvorfor blir du ikke med å leiker ottar? Armyboy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Usj! Så kjedelig! Må vel det jeg og.:mad: :mad: Men ikke før i august! så jeg får med meg mesteparten av treffa! Er det flere som bygger golf 1 ???? Kom igjen! Fortell om planene deres! Må se hva som må til for å bli værst.hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Her ligg nokre eldre bilder av prosjektet mitt. Planane er jo såklart endra litt. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=678&perpage=15&pagenumber=2 Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Bli værst? Hehehehe, det er alltid nokon som er værre Jabbasport bygger jo goff1 med 500hk og 4wd.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by merscha Blir ikke bare raka tror jeg.... ;-) Det er bestillt coilovers og stabstag også. I tillegg blir det polyu. foringer rund baut! Gokart anyone...... ?? Gleder meg sinnsykt til å få den på banen til sommeren! Hvor handler du dette ? Skal du ha stempler ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merscha Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by Henrik Hvor handler du dette ? Skal du ha stempler ? Stabstag og polyu. foringer har Kollevold Rallyimport stort sett alltid på lager. Han har egentlig greie priser og...... tror jeg da ;-) Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by merscha Stabstag og polyu. foringer har Kollevold Rallyimport stort sett alltid på lager. Han har egentlig greie priser og...... tror jeg da ;-) Hvilke Coilovers? Pris? Powerflex Foringer? Pris? Er Coilovers å anbefale på Golf 2 istedet for Gule Koni Sport med 40mm Eibach fjærer?! Jeg går for mest mulig Go cart =) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 merscha PM.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by merscha Stabstag og polyu. foringer har Kollevold Rallyimport stort sett alltid på lager. Han har egentlig greie priser og...... tror jeg da ;-) de org stempla du prata på ? som jeg hadde og du ville ha ? husker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Jg var vaffal intr. i stempla, men jg må se først på planene.... har lissom nok av deler liggende som ikke blir brukt til no, og så må jg sjekke opp om syl er blitt ovale og om det kan evt fikses me litt honing. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Originally posted by G60Turbo Jg var vaffal intr. i stempla, men jg må se først på planene.... har lissom nok av deler liggende som ikke blir brukt til no, og så må jg sjekke opp om syl er blitt ovale og om det kan evt fikses me litt honing. Hey ! Bra du skjønte jeg hadde quotet feil pers ! bare si i fra du så er det greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Takker til dere som vill dele meninger på Denne linken ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg