algaman Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 mineral,semi el full synt til denne bilen? Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 om du bare skal etterfylle så må du nesten vite hva som er på bilen fra før..men om det er oljeskift så bruker du fullsynt jeg kjører med fullsynt.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 trenger du virkeli full synt på denne bilen? er ikke dt veldi å pleie me den..er en kompis som ska ha oljeskift og eg tror ikke denne bilen hr kjørt på fullsynt før Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 såklart trenger man ikke, men om man vil det beste for bilen sin så spanderer man på seg et par lapper ekstra for og få fullsynt.. enklere og starte om vinteren og går glattere.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 okei..thank you...si rådene videre eg Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg