Jeez Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Hvordan i alle dager får jeg ut baksete i min Jetta? Har løsna på de to hempene så setet er løst på venstre og høgre side, men det virker som om det henger fast på midten. Er cluet bare å løfte setet rett opp etter å ha løsna hempene? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Vet ikke om dette er kun på GL [med skipose midtarmelene].. Hvis du tar ned armelenet evt kikker i bagasjen i midten så sitter det 4 skruer der som holder skiposen på plass, disse må ut, så er det bare å dra setet rett opp. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Det er med skiposetrekk ja. Men er du helt sikker på at skiposetingen må ut altså?! Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by Jeez Det er med skiposetrekk ja. Men er du helt sikker på at skiposetingen må ut altså?! stemmer som han sier, du må løsne skruene ved skiposen for å få ut baksetet. da skal det vere bare å dra det rett opp. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Ja, da ekkje det mye rart eg ikkje fikk det ut :) *ut å prøve* Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Jes, da skjønner eg åssen det henger sammen! :) Skulle ønske noen hadde sagt det litt før :D Nå blir det snart 6x9 i hylla.. :) Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg