2dørs GTi 8Vplus Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by GolfGTI8V1985 Men i morgen begy1nner 16V antenne prosjektet.. kan man kjøpe en vanlig antenne på mekonomen i stedet for å måtte bestille og vente på en orginal antenne.. Vil ha det fint, så lurer bare på om det er fint med en uorginal antenne?? Om det blir fint kommer jo HELT an på...... Hvis du kjøper en antenne som er fin blir det jo knall! Hvis ikke..... så er det vel ikke sikkert at det blir så fint.... Du får tak i dem som er prikk lik originalen da! Har på Torshov Bilrekvisita her i Trondheim til 149,- Når du borrer i taket må du være jævla nøye forresten! Arnulf-nøye! Ikke no jalla-dritt, for det kommer du til å angre på! Mål opp helt nøyaktig, og få en kar til å holde en diger trekloss imot på andre siden! Og sørg for å rustbeskytte metallet! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 ja, men da er du kompis å sende opp ei slik antenne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Bil-Xtra har også ei som ligner, side 202 i katalogen, antenne E. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 fin bil :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by GolfGTI8V1985 ja, men da er du kompis å sende opp ei slik antenne.. Ja, jeg er det vettu ;) men jeg rekker det neppe før onsdag.... Har en del stressjobbing på egen bil denne uka. (lakking på gang på torsdag) + at jeg må jobbe litt overtid også. (service på 260 postbiler) Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 her er bilde av antenna jeg satte på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 her er frontfangeren. i mørket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 I litt mer lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 enda et bilde av antenna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Kjempe fin bil det der.. Bare og stå på nå.. Viktig investering er justerbart senk men det er vel neste ?? (litt små bilder) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 nja.vet ikke helt. har ikke alt for mye penger.. men tror nok at tåkelysa blir det neste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Jeg har muligens noen tåkelys til salgs snart. Helt nye. Aldri vært på bil. Du kan få dem billig! Får se når de kommer :rolleyes: Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 jaaa. d e bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Nå er det lenge siden jeg har oppdatert siden min.. men skal gi en oppdatering om hva jeg har gjort -klarglasslykter foran -sotet baklyktene ( ble sinnsykt bra:p) -Fjærnet listene -sotet vinduene -senket 40mm -nye sommerdekk -Effektanlegg (Simons) -leppe på bakfanger -lakkert litt her og der det er vell det som er gjort i det siste.. Men må ha nye dører snart.. De gamle dørene mine er øderlagt av steinsprang... og de er sinnsykt stygg av utseende så er det noen i Nord som selger slike dører er det bare å skrike ut Bilder kommer strax Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Grattis med ny bil:) Den så jo ganske så pen ut til 20 år gammel og være:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg