SkylineGTR Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Yes, endelig har jeg fått meg en BRA bil, kjøpte den for en uke siden, og har derfor gjort lite med den..:D men jeg trenger tips om hva som kan gjøres med bilen.. har bestilt.. -emblemfri grill -90-fangersett -blanke blinklys skal få ut bilder seinere i dag hvis jeg får det til:dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Hallaisen mads ;) Fet bil! Takluke og greier.... Skikkelig luksus yodude Savner et par interiør-bilder da.... Et par tips: Legg ned visker'n bak slik at den stopper på andre siden slik som min gjør, og ta bort plastikkdritten som ligger over takluka.... Det er ikkeno pent :rolleyes: En vask og hissig polering skader heller ikke ;) og black-crome og bumper shine etc. på plasten! Hva ga du for bilen?? Gått mye?? Bra teknisk stand?? Fikk du kvitta deg med bluebird'en?? BVGS? Hvor mye gav de? Hadde mye morro med den bilen det året der ja........ hehe :D Men fra nå av er det VAG som gjelder! Gratulerer :peace: Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Har lagt ned viskeren på bakruta. emn lurer på om det går bra å røske av de urstygge listene på siden av døren uten at det blir store hull i døra?? tror de bare er limt fast men er ikke sikker.. bilen har gått hele 280000 men alle servicer er fulgt og er gjort på nordmotor. ga 22000 for bilen med nye sommer og vinterdekk. var litt dyrt men jeg har gått å siklet etter den bilen i maaaaaange år.. ja solgte bluebirden til skolen for 9000,- ja og det var artig mens vi hadde bilen på skolen.. skal legge ut bilder av interiøret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felge Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 fint bilde av interiøret, skam stort bilde :op Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 den fantes jo ingen mellomting mellom gigantisk bilde og mikroskopisk bilde:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by GolfGTI8V1985 Har lagt ned viskeren på bakruta. emn lurer på om det går bra å røske av de urstygge listene på siden av døren uten at det blir store hull i døra?? tror de bare er limt fast men er ikke sikker.. Ja, siden du har en golf eldre enn 88 er de limt fast. Var først i 88 når de kom med skikkelige dører de laget hull for å feste de "fine" listene. Men det er en kjedelig jobb å fjerne "lim-stripene" som sitter igjen. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 de har sikkert noe på bilrekvista-butikken som fjærner lim veldig effektivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 kjøp sitrus solvent / sitrus rens.. dette kommer du mer enn langt nok med..ellers kan du prøve hårføner og whitesprit.. men vær forsiktig ! mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 ja tenkte på sånn sitrus rens, har hørt at det er bra. men spørsmålet er jo om det blir forskjell i lakken. fra der lista har stått kontra resten av bilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 grattis med bil. 22k er mye pæng, men hva gir man vel ikke for en 8v? ang fjerning av lister, funker fett, på min 86 mod ble det ikke synlig forskjell på lakken under listene og resten av bilen. bruk glødepistol for å få dem av. Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg