Hondie Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 dama hadde med kameraet på jobb i dag. så jeg legger ut bilder i morgen. interiøret er ikke srøkent men fullt brukbart. (førerstolen er litt slitt på kanten) jeg har solgt forfangarn men har bakfangarn. Siter Civic VTi (solgt) Del Sol VTi (solgt) BMW e36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by Hondie har en komplett 86 gti stående som bare venter på å få solgt unna masse deler den har 90 fangere og grilllist på en 4 lykters grill og alt annet som er orginalt på den ta gjerne kontakt på 95843211 er interessert i breakettene til bakbremsene eller begge bakbremsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 har du listene rund bilen?? de det står gti på?? leppen som henger på 90fangeren?? pris?? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 står i innlegget at han ikke har spoiler nede foran Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 har du solgt bakre høyre bremsecalipper?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Hvordan farge har du i taket? Har du det dekselet som er bak sveiva til takluka og taklyset? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Lurer fremdeles på dette interiøret.... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Dersom du har innstegslista på høyre side så vil jeg gjerne kjøpe den. Dersom dørsidene er i sort og evt hattehylla er hel og pen tar jeg gjerne det og... betaler omså forskudd. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Hondie dama hadde med kameraet på jobb i dag. så jeg legger ut bilder i morgen. interiøret er ikke srøkent men fullt brukbart. (førerstolen er litt slitt på kanten) jeg har solgt forfangarn men har bakfangarn. Pris på bakfanger? Var det med festebrakettene? Hvordan er dette å frakte? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Jeg er intressert i stolene og i bakfangeren! Pris? Passer bakfangeren på en golf 89'mod? Hvor bor du hen? For det å frakte det er vel ikke akkurat av det letteste....... ;) :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg