Christian Bigton Skrevet November 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Hmm! Da må jeg høre med krb engang til! Kan jo ikke vær dårligere igrunn! Skal e først ta i og kjøpe bremser så blir det størst mulig! Men 310 mm ? det er STORT på en golf 1:) 280 er nok tror e! Setter du 310 forran og 280 bak er du MANN Ottar:) Da kan du risikere og "take bilen" ved låste hjul på rudskogen! hehe :) :) Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Hørte med krb igjen idag! Og forklarte litt mer! Nå fikk jeg pris på 7500 med moms! og det er med 280mm skivene!Det er vel sikkert samme som du har da ottar! Ringte og hørte med felgimport ang supersprint igår og fikk priser! med 25% rabatt så ble det ca 6500kr! Det er golf 1 racing systemet! Men inne på sida er det 2 forskjellige eksosmanifolder og den jeg trenger er klart dyrest! den alene koster 4000kr Har fått pris på alle rør og pottene på den sida! så er det noe noen lurer på pris på så bare spør! Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Da stemmer det bedre. Nå har eg kanskje køpt meg påsje bremser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Faen få mere info da!!!!!!!!!! Nytter ikke å si at jeg kansje har kjøpt påsje br og ikke mer! FORTELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Hvis dere er interesert i versting bremser på einser golfen, kan jeg muligens skaffe 292 og 310 mm skiver med 6-stempel calipper. Stopper det skulle jeg tro.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet November 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Polo Classic! Pris??? Mer info!!! Pris på rallye front! har prøvd å sende deg pm! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Christian Polo Classic! Pris??? Mer info!!! Pris på rallye front! har prøvd å sende deg pm! :cool: WP 6 stempler med enten TUV eller DOT, håper dere sitter godt 18,000,- for 292 19500,- for 310 Fikk du ikke PM'n jeg sendte i går da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Christian Faen få mere info da!!!!!!!!!! Nytter ikke å si at jeg kansje har kjøpt påsje br og ikke mer! FORTELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) ;) ;) :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Fikk ikke sendt bilde igjenom mail til Christian på forumet her. Legger bildet ut her så han får se det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Desember 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 antheus: Har du eller kan du få tatt noen bilder av bilen din med dei seta der? Lurer på hvordan dei ser ut i bilen! Fia godkjente? 4punktseler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Skal få fikset bilder til Onsdag. Stolene er FIA godkjente og selene håper jeg på og få montert fortløpende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Desember 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg