48IDA Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Jaja, da ble det en GTI på meg :) Jeg ANER ikke hvor jeg skal begynne, så jeg trenger DERES hjelp. Oldschool er liksom min greie, men det blir vel kanskje litt feil på en toer..? Liker ikke masse "dill-dall" og ekstrautstyr, men vil ha en forholdsvis stilren og clean bil. Bilen trenger en lakkering - helt klart. En eller annen har utbedra småting med sprayboks :( Blinkers og emblemer er lakkert over med hvis maling...huff. Full strip-down er ikke aktuelt ennå, men det går jo ann å samle på seg noen betar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by 48IDA Oldschool er liksom min greie, men det blir vel kanskje litt feil på en toer..? det ser sånn ut, og blir aldri feil!! Det blir rått som bare det! (lånt litt bilder her&der) Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Takker og bukker, og gjerne flere.. :) Likte bil nr. to, den var slick! Bra med litt inspirasjon. Noen bilder bakfra også? Kom gjerne med konkrete forslag til mods. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 NUMMER 2 VAR SINNSYKT KUL !!!yodude Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Vil da ha en relativt fin/tøff bil? Og ikke noe Old-School? Da blir det vel som alle andre her har gjort... -90-fangere -emblemfrigrill -lykteliste -lakkering -hvite blinkers rundt om -baklykter som står stil med fargen -9x16 :D Da blir bilen relativt clean, om du ikke vil begynne å fjerne lister å gjøre den helt clean da.... Hvis ikke kan du jo bare skamsenke og sette på noe feite doruller... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 ha den så org. som mulig, fete hjul og senk. Da er du i mål. værre er det ikke. så kommer lakkeringa etterhvert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg