superpolo Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hviket KN/greenstuff kit e det jeg skal ha i min polo? registrert juni 96 Og hvilke Greenstuff klosser er det samma bilen bruker?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jeg har et Green insatsfilter du kan få for 250kr,men du skriver kit så du er vel ikke int.......? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 skal ha kit skal ha ut den stygge svarte boksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 trenger jo ikke kit da, kan jo bare lage d til sjøl! eg gjorde d, fått en kompis tilø å sviese rør og laget en boks til utpustingen av motoren og koblet vakum slangene sammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakke Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Dragon_no trenger jo ikke kit da, kan jo bare lage d til sjøl! eg gjorde d, fått en kompis tilø å sviese rør og laget en boks til utpustingen av motoren og koblet vakum slangene sammen.. el... så er det bare å gå innom et eksos verksted å få de til å bøye /utvide etter dine mål... det gjør de gratis/ elle r tar en liten symbolsk sum.... bare å sveise/lodde på te det/de røra du skal ha i tilleg...:) Siter sh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 eller d ja! ;) e vel kansje like greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 kit er bortkastede penger. fikk ett filter som var 3", innsuget var 2.5".. liten svipp tur innom bilXtra.. for å handle overgang fra 3" til 2.5".. kappet det til i rett lengde og monteret... null problem ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg