chr1z Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Capri Zone Tuning, http://www.czt.no noen som har erfaringer med kjøp derifra? Har nemlig bestilt noe derifra, men nå er jo sia nede også er det eneste jeg har fått en webshop ordrebekreftelse. Var bare det at de ikke hadde varen inne, og at jeg skulle få en mail om hvor lang tid dette tok. Men når alt sammen er "nede" så blir jeg litt bekymret, og det er kanskje litt dumt å bestille fra et annet sted før en vet hva som skjer. Drøye en uke, og hvis det ikke skjer noe da så bør en vel kunne si opp ordren?!.. *hjelp* :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Båndbredden er oppbrukt. Ikke noe farlig det. Enten så betaler de ekstra, og får opp siden i dag, eller så er den oppe f.o.m. starten av neste måned, dvs. 1. September, som nå er om 6t 30min :) Ikke noe erfaring med firmaet. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 hørt diverse om firmaet, mye klager.. søk på forumet og du vil finne endel om emnet... bare ikke forhåndsbetal en dritt! hva bestilte du forresten? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 bestilte emblemfri grill bare :=) hehe..får se hva som skjer da.. :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Ikke forhåndsbetal, som sagt ;) Men det skal nok gå bra det, siden kommer opp om 1 t 30 min, da får du deg inn på siden :) Lykke til med grillen, legg ut bilder av den da :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by ibanez Ikke forhåndsbetal, som sagt ;) Men det skal nok gå bra det, siden kommer opp om 1 t 30 min, da får du deg inn på siden :) Lykke til med grillen, legg ut bilder av den da :D Takk takk:=) ja, vi må da la de få en sjanse først iallefall. Har ikke tenkt til å forhåndsbetale. Titta litt rundt på forumet om det, og det er jo alltid negative/positive kommentarer. Ordner seg vel, hvis ikke får en jo bare kjøpe et annet sted :D Ps: neste gang skal jeg søke før jeg poster :cool: Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Hva blei det til'a..? Fikk du grillen fra CZT, eller ble det til at du bestiller fra et annet sted? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Oleee Hva blei det til'a..? Fikk du grillen fra CZT, eller ble det til at du bestiller fra et annet sted? Etter at ordren ikke var behandla iløpet av over 1 uke så utsatte jeg det litt. Kom brått litt mange utgifter :op Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg