suggen Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 må vel ha med en volvo også vel??? Før: Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 ...og etter: Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Originally posted by suggen sånn? da har 240'n 21"!! Hva med litt lakk også? :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet November 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Originally posted by famir Lettere moddet med dekaler og greier. hvor fant du de dekalene der. er nesten noe slikt jeg er på jakt etter. send meg en PM på den er du snill :) / nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Originally posted by famir Hva med litt lakk også? :) Bare synd med den høyttalerledningen som ligger på panseret... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Originally posted by suggen Bare synd med den høyttalerledningen som ligger på panseret... Det er det det er ja... Hehe, var litt nysgjerrig på hva det der kunne være for noe. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Originally posted by famir Dette var jo gøy! :D Første Photoshop verket mitt: Hvillken bil er dette egentlig? Så litt digg ut.. Kjøpe meg en sånn snart ja! Subaru eller?? Ehh.. Nei venter bare til noen svarer jeg tror jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by le0n Hvillken bil er dette egentlig? Så litt digg ut.. Kjøpe meg en sånn snart ja! Subaru eller?? Ehh.. Nei venter bare til noen svarer jeg tror jeg :) Hei på deg, det er er Nissan 200SX S14a. Jeg har samme type bil, for fler bilder kan du se her Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Stemmer med S14a ja. De er dritfete! Kom på Japsetreffet som skal holdes på Vålerbanen til våren så får du se flere i aksjon ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by famir Stemmer med S14a ja. De er dritfete! Kom på Japsetreffet som skal holdes på Vålerbanen til våren så får du se flere i aksjon ;) sideways... :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Hvordan forandrer man farge på bilen i photoshop????? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by eirikoo sideways... :D Hahahaha you going sideways lol lol hehehe "drift king" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by suggen ...og etter: Men du kunne jo ha senka denna bilen litt også da.. Ser jo helt jæ**lig ut... ;) S60'in Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 veit.. uff æsj så stygg den ble.. kunne aldri tenkt meg en sånn... blæch! ;) :rolleyes: Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Grei som kj**ing bil da. Siden den er så høy, hu jeg er sammen med kjører jo f**n meg over alt.... Måtte jo heve denne Volvoen jeg kjører for hu skulle komme inn på parkeringsplasser. Hvor er det a kjører da a??? lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg