Gå til innhold

felgimport...hva blir prisen?

Ranger emnet


polo-1992-xtreme

Anbefalte innlegg

hehe...hadde ikke vært så dumt det, men har jo ikke noe sted jeg kan sende det til da(sverige tenker jeg på)..

 

er jo skikkelig dritt om man driter seg under sendingen ved at felgene kommer bort, og jeg sitter igjen med 200 usle norske kroner..

 

 

noen flere som har noen andre tips?

 

 

 

takk

 

 

mvh Mads

 

Originally posted by go40

har lest meg grønn på lover/regler/MOMS nå, men har ikke funnet akkurat det jeg lette etter:( men jeg SKAL finne det;)

 

det med å "skrive ned" verdien på pakken er jo en kurant måte å gjøre det på, men da får du problemer hvis pakken skulle forsvinne/bli ødelagt under frakt..D.v.s at du kun får tilbake pengene pakkens verdi er oppgitt til..vet om flere som har dumma seg ut på det..

 

Det kan kanskje være et alternativ å få vare sendt til sverige, for å så smugle den over grensa selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har noe som heter "posta restante" når du sender til en plass du ikke har adresse..

Antar du må høre med firmaet som skal sende om de i det hele tatt vil sende det på den måten. Må sikkert kontakte postkontoret det gjelder også.

Så kan du ringe postkontoret å høre om pakken er ankommet:D

 

"fant dette på et mini forum"

Pure VOLVO pover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for forslaget, men har du gjort dette selv tidligere??....det må da være uhyre riski?!

 

 

mvh Mads

 

Originally posted by go40

du har noe som heter "posta restante" når du sender til en plass du ikke har adresse..

Antar du må høre med firmaet som skal sende om de i det hele tatt vil sende det på den måten. Må sikkert kontakte postkontoret det gjelder også.

Så kan du ringe postkontoret å høre om pakken er ankommet:D

 

"fant dette på et mini forum"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
Tenkte jeg bare skulle si ifra om at grensen ikke er 200 USD for å slippe unna tollen, men 200 kr...

 

Helt latterlig lav grense, men sånn er jo dette landet.. :rolleyes:

 

Nei, den har blitt endret og ligger på 1000kr INKL frakt.

I følge lærern min, som bestiller støtt og stadig fra Usa.

Volvo 245 86'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de viste vi (eg)

så 100$-spørsmålet.

hva koster det å sende en felg fra usa til norge?

 

 

Det kommer vel litt an på hvor i USA du skal ha den sendt i fra, og hvilken fraktmåte du vil sende den med, den enkleste er jo å spørre dei du kjøper fra, på hva fraktprisen blir

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår