nrd Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=241888 noen her som er uenig??? :D Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zimen Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Ikke værst, jeg viste jeg gjorde et godt valg da jeg startet å like golf i 12 års alderen ;) Siter 1983 VW Rabbit GTI 1972 Saab V4 1978 Opel Rekord 1977 VW Golf LS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by zimen Ikke værst, jeg viste jeg gjorde et godt valg da jeg startet å like golf i 12 års alderen ;) Jeg gjør det samme:D Er rett og slett herlige biler, Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Jeg interesserte meg vel ikke for Golf så tidlig, men interessen kom da jeg var på ferie i Danmark for en del år siden og kjøpte meg et bilblad uten å tenke noe spesielt på hva det var. Inni dette bladet var Danny Allen's Oransje Golf... da ble jeg interessert. Det har gått mye igjennom RS-fangere, 90-fangere, krom fangere, og nå har det landa på svarte plastfangere, og drømmen blir vel kanskje realisert i løpet av vinteren. Har store planer. Var vel kanskje 14 år da jeg kjøpte dette bladet, og siden det har jeg tenkt og planlangt Golf prosjekt lenge... selvom jeg var innom Honda Civic en gang, men det er glemt for lengst. Golf er sjef... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg