Gå til innhold

Styling!

Ranger emnet


saab_alex

Anbefalte innlegg

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

skal ha en ganske senget bil... kommer leppa til å gå nedi ofte... blir den fort ødelagt... suggen( og andre ) hva syntes du er finest av 245'en over og den 850 looken?

 

Hei du.

 

Det er jo ikke noe problem å sette sammen sitt eget da. 850 front, sideskjørt fra Bross og Plast og son bak..

 

Eller på noen annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

er det ikke...? blir dyrere da? hvem kombinasjon syntes du blir tøffest da? kansje jeg digger den fra plast og son pgs. fargen...

 

hvis jeg kjøper en f.eks 86 mod, rød. Jeg kan jo ikke slipe ned all lakken og lakkere i en annen farge, jeg tar vel bare å lakkerer stylinga i samme farge som bilen? blir dette noe fint.. har jo egentlig ikke peiling på sånne ting. klarer jeg å slipe ned hele bilen alene, er det dritmye jobb, er det vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg kjøper en f.eks 86 mod, rød. Jeg kan jo ikke slipe ned all lakken og lakkere i en annen farge, jeg tar vel bare å lakkerer stylinga i samme farge som bilen? blir dette noe fint.. har jo egentlig ikke peiling på sånne ting. klarer jeg å slipe ned hele bilen alene, er det dritmye jobb, er det vanskelig?

 

Det er ikke noe særlig lurt og kun lakkere stylinga det var det jeg tenkte først jeg og, men du greier aldrig å få den rette farga på grunn av den blekner noe jævlig med årene så jeg pussa ned hele bilen det er en dritt jobb men det hadde ikke blit fint vis jeg hadde lakkert kun stylinga det blir en veldig stor forskjel på fargen på bilen og stylinga. Så jeg ville bare ha tatt 300-400 våttslipepapir og slipa ned litt av lakken på bilen du trenger ikke å pusse vekk alt bare gjør den litt matt

1979 Volvo 242 DL

1999 BMW 320 D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

er det ikke...? blir dyrere da? hvem kombinasjon syntes du blir tøffest da? kansje jeg digger den fra plast og son pgs. fargen...

 

hvis jeg kjøper en f.eks 86 mod, rød. Jeg kan jo ikke slipe ned all lakken og lakkere i en annen farge, jeg tar vel bare å lakkerer stylinga i samme farge som bilen? blir dette noe fint.. har jo egentlig ikke peiling på sånne ting. klarer jeg å slipe ned hele bilen alene, er det dritmye jobb, er det vanskelig?

 

heh. all styling leveres ulakkert da.. enten i hvitt eller svart plast / glassfiber.. så kjøp front fra en plass, sideskjørt fra en annen plass, og hekkskjørt fra en siste plass..

 

og lakkere etc..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bcb.no selger plast.o.son.just.nu sin styling.

 

Det blir billigere å kjøpe i sverige, siden man har 20% sterkere krone i norge enn sverige. I tillegg slipper man porto og moms.

 

Det er jo bare å montere på bilen før man kjører over grensen? hehe.

 

Den 850 look stylingen var det tuning.no som solgte før, men de har den ikke lengre.

 

plast.o.son.just.nu har noe lignende (t-red), for litt over 4000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok folkens!... hvem syns dere er tøffest av den fra plast og son og 850 looken? jeg liker den 850-looken best! hvem har lavest styling (har jo lyst til å senke den mest mulig uten å ta frontleppa)

 

tar det lang tid å sette på stylinga? hvis jeg skal gjøre det i sverige, og kjøre over grensa uten å betale toll?

 

det er en som sa at jeg kunne bare si at jeg hadde fått den av en kamerat. Men jeg må vel uansett betale toll

 

tror dere jeg "klarer" å matte ned bilen og maskere den, hvis jeg skal lakkere den og stylinga? er det MYE jobb? tar det lang tid? du matter den vel ned med maskin (hva heter maskinen)?

 

hvor mye koster det å lakkere bilen+ styling hvis du gjør mattinga og maskeringa selv, lovlig og svart???

 

mvh Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lovlig og svart.. heh. passer ikke i lag di to der :)

 

og lakkeringa må gjøres av noen som kan det, ellers blir det dårlig..

 

men, du trenger jo ikke lakkere hele bilen..

 

antar du bare skal hive på fangere (en forran og en bak), sideskjørt, leppe, osv? dette kan du få lakkert også setter du det på bilen etterpå..

 

men, å få noen til å gjøre det svart er selvsagt det billigste.. kan bli ganske dyrt å gjøre det hos noen som driver med lakkerings firma..

 

 

ellers synes jeg ikke noe av den stylingen er noe tøff til volvo'n, men det er jo opp til deg hva du synes er kulest.. men, kjøp noe som har bra passform, som ser bra ut sammens.. osv..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bross styling synes jeg passer desidert best på 240, 850 look stylingen er vel plast.o.son som produserer, og hvis dere ser på en 850 R spoiler så ser dere at dette ikke er det samme, en 850 R spoiler er MYE penere en 850 look spoiler

 

sugge: fikk mail fra hallsjö styling idag, fikk pris på noen varer, er ikke det samme firma som hallsjö plast? eller tar jeg feil?

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den er tøffere ser vel alle, men dette kan det være mange årsaker til, for det er ikke noe ekstra på den lilla 240n unntatt breiieee felger og max senking. Det skal være bross styling, og den er clean.

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår