triggerhappy Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare Ja du sier noe der og med en 3,8l m5 motor med turbo burde det jo virke ganske greit oxo da.. ligger ikke den E30 m3 bra på veien oxo da?? den knuste vel cosworth i slutten av 80 åra på banen Har aldri kjørt den.. Men skulle gjerne ha gjort det:D Den KRB Trading-sjappa hadde vel et sånt prosjekt som gikk i dass, kanskje han overtar den... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Mercedes med cosworth motor?? eller med kjempe-helalu-8'er-kompressor-turbo-NÅWWWS!!! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare Ja du sier noe der og med en 3,8l m5 motor med turbo burde det jo virke ganske greit oxo da.. ligger ikke den E30 m3 bra på veien oxo da?? den knuste vel cosworth i slutten av 80 åra på banen jo, det sies jo at E30 skal ha langt bedre kjøreegenskaper enn E36. vil si den er langt penere også jeg da:P du har kanskje sett den røde som har pleid å være på gatebil.. *yummi* Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by kaja_marlene jo, det sies jo at E30 skal ha langt bedre kjøreegenskaper enn E36. vil si den er langt penere også jeg da:P du har kanskje sett den røde som har pleid å være på gatebil.. *yummi* Enig i det, E30 er pen. Men det finnes jo fine 36er å da, se på M3ess/nos, og bimmerfanatic sin:) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by triggerhappy Enig i det, E30 er pen. Men det finnes jo fine 36er å da, se på M3ess/nos, og bimmerfanatic sin:) Hmmm...ok vet ikke om jeg har sett den jeg. finnes fine E36 joa.. men om du først finner en virkelig pen E30 EVO, så er den mye finere. (smak og behag) Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 E30 er så firkantet...Syns E36 er penere... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Kaja-marlene lurer på hvordan kjøreegenskapene på deg er jeg... Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare Kaja-marlene lurer på hvordan kjøreegenskapene på deg er jeg... øhh.. hehe er ingen verdens beste sjåfør i bil jeg. holder meg for det meste til 2 hjul :D Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare Kaja-marlene lurer på hvordan kjøreegenskapene på deg er jeg... *LOL* lol lol lol lol lol lol lol lol Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by CivicVTEC *LOL* lol lol lol lol lol lol lol lol jaja tror ikke du skal si så mye jeg.. høhø.. jessheim-rånern;) (hilse kjetil fra meg da heh..) Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 taunus eller granada.. :D :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Hadde egentlig ikke noe på hjul i tankene jeg da:D Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by kaja_marlene jaja tror ikke du skal si så mye jeg.. høhø.. jessheim-rånern;) (hilse kjetil fra meg da heh..) Snakker ikke med han jeg... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare Hadde egentlig ikke noe på hjul i tankene jeg da:D hahaha.. bra humor i dag ja. var ikke så tøff på LS-en Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare Hadde egentlig ikke noe på hjul i tankene jeg da:D Skal vi finne d ut ell..?:D Hehe... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg