golfrider Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Er det noen forskjell på festet og festeannordningen på små fangere i forhold til 90 fangere bak? Er de festet med to bolter? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 90 fangerene bruker en annen type "bjelke" som plasten festes i, plast og "bjelke" festes med 4-5 små skruer i hverandre i motsetning til vanlige fangere.. Når det gjelder innfestning på bilen er vel disse like.. men her spørs det om du har tilhengerfeste eller ikke. Med tilhengerfeste festes de i 1/2 bolter på hver side på den bjelken som selve tilhengerfestet er festet i midten av, avhengig av merke på tilhengerfeste har jeg funnet ut.. Uten tilhengerfeste festes de i 2 bolter på hver side, i de samme hullene som bjelken til tilhengerfestet står i. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 så hvis jeg har liten fanger uten hengerfeste vil en 90 fanger uten hengerfeste passe rett på? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by golfrider så hvis jeg har liten fanger uten hengerfeste vil en 90 fanger uten hengerfeste passe rett på? Jepp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Det finnes to varianter av de plast-føringene som er skrudd i fangeren. Før og etter 1990. Følger med begge om du kjøper fangersett. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg