savestli Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Billig bil til salgs. Årsavgift betalt, men den er ikke eu-godkjent. Mangler(som jeg vet om): -trenger nye dekk -bakdempere -sprekk i frontrute -bremsekraftforsterker -håndbrekksvaier -panservaier Brukes som arbeidsbil hver dag så for et par tusen kan du få en grei bruksbil eller grei delebil. hbo:2000kr tlf:93088743 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Hvor i buskerud bor du? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
savestli Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Jeg bor mellom asker og drammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B250 Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Åssen er bilen utvendig/innvendig? Mye rust? Har du hatt den på EU-kontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
savestli Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Som jeg skrev over er den ikke eu-godkjent. Det er ikke så mye rust, ikke noe som jeg tror ville vært noe problem på en eu-godkjenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Farge?, årsmodell?, km?, bulker? Ikke EU godkjent, vil det si at det er en mangellapp med de feilene du nevnte, eller har den ikke vært fremstilt for kontroll i det heletatt? Morten Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
savestli Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Den er gråblå med en bulk på h.skjerm. ca250000 De manglene jeg har listet opp er det jeg vet man må fikse. Har ikke noen mangel lapp. Mulig et verksted hadde funnet mere men den ble eu-godkjent i fjor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg