EspenMX-5 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Ser det er gått en stund siden siste inlegg her, så jeg fyrer igang tråden igjen! Her er bilen min: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by SHV Sweet M3! Alpina felger? Flere bilder hadde ikke vært å forrakte... Har nå noen, sånn bare for ordens skyld.... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Får vel få med noe japseblikk til fra "Bergen" da...;) Min Nyvaskede (Takk "konemor":D) Sileighty og "NISMO" sin S14a... Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Fin front!:) Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Så den på essoen forleden dag... Kjørte forbi deg i "det teipa lynet"... :P Men, senkesett? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by BMW324TDa Det bildet var ganske stilig. Bryggen i bergen og greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by bjirn Så den på essoen forleden dag... Kjørte forbi deg i "det teipa lynet"... :P Men, senkesett? Den som venter får se... :D Det var deg ja..:) Du må jo hilse da! Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 slenger jeg med jeg og da :D Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Svinball Den som venter får se... :D Det var deg ja..:) Du må jo hilse da! Naah, me too shy, dessuten hadde jeg dårlig dag, ville hjem fort :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catclaw Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 ja som konemor er jeg flink å vaske bil!! du kan ikke si noe annet! seee så fiiiin! men var fin inni ååå :D :op Originally posted by Svinball Får vel få med noe japseblikk til fra "Bergen" da...;) Min Nyvaskede (Takk konemor:D) Sileighty og "NISMO" sin S14a... Siter Det står her at bremser bare er ekstrautstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 får være med jeg og.....selv om denne bilen aldri noen gang kommer på veien igjen.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ny bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Sinnsykt fin kjerre du har der Trille. Hold den clean i den stilen der. Wow sier bare jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg