Gå til innhold

den nye camaroen (igjen!)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

coming up: 1973 firebird formula 455 (forhåpentligvis finner jeg en uten motor og kliner til med en SD)

 

Hehe, du skal slite noe jævli med å finne den motoren. En av 1200produserte, ekstremt få igjen.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by 1987transam/69z-28

dere husker vel den tråden jeg la ut om den nye camaroprototypen?? vel: HER ER MODELLEN SOM KOMMER I PROD!!!

 

http://www.popularhotrodding.com/features/0409phr_camaro/

 

mener selv at den er tøffere en prototypen.

 

 

Det står ingen ting noen sted om at de skal begynne å lage Camaro¨s igjen!! De tegningene der har versert på div. amerikanske Camaro forum i 1 1/2 år. Det er som det står en ung entusiast som har gjort de tegningene.

 

GM har ved flere ganger blitt intervjuet i forbindelsen "NY CAMARO", jeg var selv til stede og hørte på foredrag/spørrerunde, holdt av 1 designer, 1 manager, og fleet chief, på CAMARO Superfest i Juli. Disse gutta var med til siste åndedrag, og jobber fortsatt for saken, de er diehard F-Body entusiaster, og deres egne ord vedrørende saken var følgende "It doesn¨t look good" når de ble forespurt om F_Body kom til å bli gjenfødt.

 

NEW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var tøff! Ser ut som at de har tatt Camaro 67 fram og bak skjermer. sånn ca. så har de satt på "profilen" i skjermen fra Camaro 69 som er litt skarpere. Ble tøft gitt.

 

Skulle gjerne sett den bli produsert. Jeg tror nok at Camaro kommer til å oppstå igjen før eller senere i en eller annen form. Kanskje som en stygg elbil om 30 år eller noe :) som et slags hån :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Jeg tror nok at Camaro kommer til å oppstå igjen før eller senere i en eller annen form. Kanskje som en stygg elbil om 30 år eller noe :) som et slags hån :)

 

Hån ja... Akkurat som Monte Carlo, Impala og Malibu er "hengt ut" nå, med FWD og V6! Kunne heller latt navnene "dø med ære", enn å tråkke dem ned i søla på den måten...

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr. i dag får du bestilt 69 Camaro Cab karosseri, Det er Dynacorn Industries som lager de, de sier de kommer til å lage 69 Coupe karosseri, og at de etterhvert kommer til å lage 67 Mustang coupe, Cuda etc-. Cab karosseriet ligger på 12000 US $. Du får jo en komplett rustfri bil for 17-18 som er et meget bra utgangspunkt, så syntes forsåvidt ikke at det er billig nok. ENNÅ!

 

Problemet er jo at det er ingen sak å bygge en "ny" bil, men det vil aldri bli en "EKTE" 69. Det er en kit car, akkurat som de velkjente Beach Buggyene. Eller på sytti tallet når du begynte å få kjøpe 32 Roadster glassfiber chassi, er ikke noe nytt detta, og det kommer til å bli helt rått.

 

Kjøper glatt et 69 Coupe Chassi når det kommer jeg, men problemet er at i Norge så må du da fuske med et 69 ramme nr. for å få bygd dette i sammen. Syns ikke det er passende å begynne med chassi nr og trim tag bytte på en slik bil. Det er nok fusk med de muskel bilene, når det gjelder hva som er org. BB, eller SB! Org SS, eller Z28, osv.

 

NEW

NEWs Garage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår