Mr.TransAm Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 dere husker vel den tråden jeg la ut om den nye camaroprototypen?? vel: HER ER MODELLEN SOM KOMMER I PROD!!! http://www.popularhotrodding.com/features/0409phr_camaro/ mener selv at den er tøffere en prototypen. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 coming up: 1973 firebird formula 455 (forhåpentligvis finner jeg en uten motor og kliner til med en SD) Hehe, du skal slite noe jævli med å finne den motoren. En av 1200produserte, ekstremt få igjen. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Den blir feeet :D Synd det er så lang ventetid før man får sett den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 ja, men det er hvertfall chitbra at de reproduserer camaroen igjen. noen som veit noe om firebirden kommer i prod senere?? noen bilder evt? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 http://www.popularhotrodding.com/features/0309phr_5camaro/ Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 dere husker vel den tråden jeg la ut om den nye camaroprototypen?? vel: HER ER MODELLEN SOM KOMMER I PROD!!! http://www.popularhotrodding.com/features/0409phr_camaro/ mener selv at den er tøffere en prototypen. Det står ingen ting noen sted om at de skal begynne å lage Camaro¨s igjen!! De tegningene der har versert på div. amerikanske Camaro forum i 1 1/2 år. Det er som det står en ung entusiast som har gjort de tegningene. GM har ved flere ganger blitt intervjuet i forbindelsen "NY CAMARO", jeg var selv til stede og hørte på foredrag/spørrerunde, holdt av 1 designer, 1 manager, og fleet chief, på CAMARO Superfest i Juli. Disse gutta var med til siste åndedrag, og jobber fortsatt for saken, de er diehard F-Body entusiaster, og deres egne ord vedrørende saken var følgende "It doesn¨t look good" når de ble forespurt om F_Body kom til å bli gjenfødt. NEW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Men hvis den kommer SKAL JEG HA!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Den var tøff! Ser ut som at de har tatt Camaro 67 fram og bak skjermer. sånn ca. så har de satt på "profilen" i skjermen fra Camaro 69 som er litt skarpere. Ble tøft gitt. Skulle gjerne sett den bli produsert. Jeg tror nok at Camaro kommer til å oppstå igjen før eller senere i en eller annen form. Kanskje som en stygg elbil om 30 år eller noe :) som et slags hån :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Hersker Hans Jeg tror nok at Camaro kommer til å oppstå igjen før eller senere i en eller annen form. Kanskje som en stygg elbil om 30 år eller noe :) som et slags hån :) Hån ja... Akkurat som Monte Carlo, Impala og Malibu er "hengt ut" nå, med FWD og V6! Kunne heller latt navnene "dø med ære", enn å tråkke dem ned i søla på den måten... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Litt off topic, men leste i nyeste hotrod at man får kjøpt komplette camaro karosserier i statene nå. Noen burde lage hele biler av de tomme skallene, finnes jo mange nok aftermarket deler nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Erik Braseth finnes jo mange nok aftermarket deler nå Det må være deler til første gen du tenker på, andre gen er ikke så lett. Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Pr. i dag får du bestilt 69 Camaro Cab karosseri, Det er Dynacorn Industries som lager de, de sier de kommer til å lage 69 Coupe karosseri, og at de etterhvert kommer til å lage 67 Mustang coupe, Cuda etc-. Cab karosseriet ligger på 12000 US $. Du får jo en komplett rustfri bil for 17-18 som er et meget bra utgangspunkt, så syntes forsåvidt ikke at det er billig nok. ENNÅ! Problemet er jo at det er ingen sak å bygge en "ny" bil, men det vil aldri bli en "EKTE" 69. Det er en kit car, akkurat som de velkjente Beach Buggyene. Eller på sytti tallet når du begynte å få kjøpe 32 Roadster glassfiber chassi, er ikke noe nytt detta, og det kommer til å bli helt rått. Kjøper glatt et 69 Coupe Chassi når det kommer jeg, men problemet er at i Norge så må du da fuske med et 69 ramme nr. for å få bygd dette i sammen. Syns ikke det er passende å begynne med chassi nr og trim tag bytte på en slik bil. Det er nok fusk med de muskel bilene, når det gjelder hva som er org. BB, eller SB! Org SS, eller Z28, osv. NEW NEWs Garage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg