MrKadett Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 han tenker nok på sedanen Den gule coupen var jo ikke matt gul !:) Funka meget bra den sedanen av det jeg så i allefal, Fikk med meg en fin snurring ut av breisladd svingen og en hyttetur på gresset der og :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 her har dere masse bilder: http://www.omcoslo.com MEN HVA HAR VI HER??? er det ikke en ford med motorrommet fult av olje. HEHE Noen som har bilder av meg på bane? hvit kadett gsi med rød fanger? sygg som f.. men gikk som ei kule. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Gikk som ei kule? Når begynte 2.0 8v og gå som ei kule? eller var det 1800 og? ikke ett eneste bilde av bilen min på den sida, Den burde da vært der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 jeg kan legge ut bilder jeg, men jeg har ikke no bilder fra deg på banen, fordi jeg kjørte jo selv hele tia. 1800 ja, men det gikk bra. klarte å ta de fleste i svingene, fordi jeg har skikkelig goe bremser og bilen sitter godt fast. bilen lå bitte litt etter 2l 16v på strekkene, men jeg var raskest i svinga. de som så meg kjøre så at jeg satsa alt. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 :D Var bra satsning ja ;) En gang du nesten var i sanda i slaktern :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by ZombiE :D Var bra satsning ja ;) En gang du nesten var i sanda i slaktern :D en gang??:D har du bilder eller film av det eller? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Snakker om å være i sanda... Var en i Manta som gjorde et godt forsøk på å kjøre på meg... Her sikter'n seg inn... Men heldigvis for meg ble det bråstopp bakken opp mot der jeg stod og Manta'n måtte ta turen videre uten å gjøre meg flat. Men det var bra sikta da... Det skal han ha for ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 mye spreke bilder ;) men den kadetten til kvarme er matt gul sedan med svarte lufte "luker"på c stolpene. går veeldig bra! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 NÅ er det vel dags for film snart Zombie!? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by MrKadett en gang?? :D har du bilder eller film av det eller? Har ikke bilder av det, kan desverre ikke huske at det kom på film heller, desverre... Var mye Kongsberg folk nede i slaktern da, de har sikkert noe ;) Originally posted by MrKadett NÅ er det vel dags for film snart Zombie!? ;) *kremt* Har ikke sagt at den skulle legges ut idag jeg... :rolleyes: Kommer imorgen, bare "finpuss" igjen! :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Hvorfor bilde av så mange stygge forder?:D Å dæven! Her snakker man terninger! :D Hohoho!! kommer man gjennom EU kontrollen med sånne terninger?! hehe :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSiRacing Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by kvarme er det noen som vet hvor mye hk det er i den svarte astraen med 17 felger jeg tror det er turbo i den men er ikke sikker Svart Astra GSi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 er vel kanskje denne han mener her er bilde av bilen din mr. kadett: Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Det var en turbo astra der å... (Astra F) Regner med at han antageligvis mener GSiRacing sin... :D Ikke at jeg vet om den har turbo eller ikke da... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Var en svart astra-f GSI med ENEM kompressor sats på, regner med den er den du mener? Gikk godt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg