Muggi Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Her er min bil. Går mye i stavanger nå pga Militæret. Sotet sidevinduene bak etter bilde ble tatt. Siter Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo MG F 1,8 : Kondemnert Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 kun bak? :rolleyes: Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muggi Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 ja desverre, jeg har ikke hatt tid til og ta ut ruten, så brukt bare billig film på ruten bak. til neste vår/sommer så skal alle ruten ut og sotes. Håper dette skjer i forbindelse med lakk og styling som skal/må gjøres. Er i militæret så har ikke råd til det nå. Siter Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo MG F 1,8 : Kondemnert Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Hvilke felger har du, Muggi? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by Muggi ja desverre, jeg har ikke hatt tid til og ta ut ruten, så brukt bare billig film på ruten bak. til neste vår/sommer så skal alle ruten ut og sotes. Håper dette skjer i forbindelse med lakk og styling som skal/må gjøres. Er i militæret så har ikke råd til det nå. Du som kjører den Civic'en med Tora 18"? GameBoy eller no på Club Honda forumet? Anyways, er du flink til å sote vinduer? Jeg trenger hjelp til å få sota mine... :) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muggi Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Stemmer det er meg. Det er Toora T240 7*18" felger. Er desverre ikke flink til og sote, så de blir sånn der. Håper på og få ett bra resultat til våren/sommeren, da skal jeg prøve ut mye. fikk det til 80-90% på en kadett jeg hadde engang, men det med biltema film og den ble det riper i som ikke så pent ut inni, men så ikke no til det utenifra. BTW: de felgene er de første importøren tok inn til norge av den typen(t240), men mange som liker dem så det blir nok mange av dem etter hvert. Får bytte til nye til neste år igjen, hvis jeg får på stylingen da. Siter Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo MG F 1,8 : Kondemnert Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 prøver meg på et bilde... Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Min; Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Jeg oxo dah.... '97 Imreza, 115hk, med trim-knapp: AC off!! :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Hehe, sirævan og Camaro`n Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Bilen min er god som gul!! Mohaha... Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Sånn skal en 240 se ut...helt clean uten 2 tonn med vinger og plastikkjunk Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Fant ett eneste bilde av dritten min.... Jeje. Får vel bidra allikevel.Fint stylish bilde Truls! Najs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Kebab gud Hey! hvorfor ikke! alle andre spør, så alle fra vestfold. Post bilder! Okei, poster 2 bilder fra i sommer, etter senking: er den vinkelen de fleste ser den bilen fra;) har et forfra/siden også, uten tak: hvis det mot formodning skulle være ønske om å se flere bilder, finnes de på følgende hjemmeside. Klikk på "vi på kanalen" og "oddi" :) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg