vwfreak Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by tobias1600 hvilken farge er dette taktrekket? Taktrekket er lyst.. Er med soltak da.. Kan få med hele luka å det på kjøpet.. Har interiør til deg om du er interessert.. Helt strøkent grått GL interiør... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 trenger hovedlykten på fører siden og muligens frontplaten...hvor mye skal du ha for det???trenger det fort etter et lite uhell på 36 idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Pris på interiør? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by DeeLuxe Pris på interiør? Har satt pris på hele interiøret til 2000 kr.. Det er nesten 100% strøkent GL.. Følger med dørtrekk og de platene bak + baksete og framseter.. Er vipp på setene.. Er prisen grei? Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Marq_ trenger hovedlykten på fører siden og muligens frontplaten...hvor mye skal du ha for det???trenger det fort etter et lite uhell på 36 idag Sendt deg PM.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by vwfreak Har satt pris på hele interiøret til 2000 kr.. Det er nesten 100% strøkent GL.. Følger med dørtrekk og de platene bak + baksete og framseter.. Er vipp på setene.. Er prisen grei? For mye for meg... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by DeeLuxe For mye for meg... Mye for deg?Ja..du har jo nettopp kjøpt deg både bil og felger som nærmer seg den summen...nå sparer du vel bare til omreg nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Vendetta Mye for deg?Ja..du har jo nettopp kjøpt deg både bil og felger som nærmer seg den summen...nå sparer du vel bare til omreg nå da? Kjeften på deg din hore... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Vendetta Mye for deg?Ja..du har jo nettopp kjøpt deg både bil og felger som nærmer seg den summen...nå sparer du vel bare til omreg nå da? om du ikke skal ha noe behøver du ikke å poste røl her....... :mad: Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sniken Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 hadde gjort seg om man kunne fått "plukket" noken deler problemet er bare atte det er på motsatt side av landet =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by sniken hadde gjort seg om man kunne fått "plukket" noken deler problemet er bare atte det er på motsatt side av landet =) Hva trenger du da? Har igjen en del enda.. Kan sende i posten til deg.. Ikke no problem.. :) Bare det ikke er STOOORT.. ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sniken Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 hehe.. sitter og funderar på ka eg trenge te bilen ka e da du har "igjen" av bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by sniken hehe.. sitter og funderar på ka eg trenge te bilen ka e da du har "igjen" av bilen ? Se salgsannonsen her... Der står det liste over hva som er.. :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=46710&pagenumber=3 Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Er ikkje det der en forgassermotor da? Eller er det bare eg som trur eg har det?! :) Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by Jeez Er ikkje det der en forgassermotor da? Eller er det bare eg som trur eg har det?! :) Er ikke vanlig forgassermotor nei... Det vil si, motor er lik mens bensintilførsel er ulik.. Dette er monojet innsprut, dvs at det er en elektronisk dyse som spruter inn bensin.. denne typen har matepumpe i tanken + en trykkpumpe under bilen ved bakstillinga... Ganske forskjellig fra en vanlig forgasser som kun trenger bensin og luft i hovedsak... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg