Gringo Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Bra du ser ut til å ha klart deg da :) Får håpe du ikke får noen varige mèn. Er liksom en smule lettere å erstatte en SAAB en selveste Mrs. Aero :D Kan jeg få anbefale deg en Quattro neste gang lol lol lol Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Bra det gikk bra med deg! Jeg opplevde omtrent akkurat det samme for noen uker siden, men jeg var heldig nok til å sitte i en bil med 4-punkt-seler og fullt racingbur. Det var vel det som holdt meg og passasjeren vekk fra sykehus. Du får passe på å få tatt deg noen små kjøreturer så fort som mulig (hvis du ikke allerede har gjort det)... Lett å få litt nåya for å kjøre etterpå :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Godt det gikk bra med deg!!! Synd med bilen, men blekk kan erstattes... det kan ikke DU!!! :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by Mrs Aero Ja, da var "Mrs Aero" historie... Var ute på lørdag og crusa...bra musikk på stereon...fint føre...bortsett fra en jævla isflekk... Den traff jeg i 90 km/t og gikk rett ut... Snurra sidelengs noen ganger, så ble bilen kasta rundt. Jeg vet at jag har toucha taket inni bilen, men takket være en jernstolpe som traff fronten ble bilen snudd riktig vei og den landa på hjula. Helt sjukt egentlig...jeg satt som normalt i førersete og når bilen stoppa satt jeg helt normalt med bena på gulvet ...i passasjersete...! Jeg har knust ruta på passasjerdøra foran med hodet. Jeg gikk selv ut av bilen og opp på veien, bilen stod 5-6 meter nedfor E6`n. En kompis kjørte bak meg og så det hele...! Han kjørte meg til legen, og jeg ble sendt videre direkte med ambulanse og full av morfin til nærmeste sykehus 12 mil unna. Jeg har brukket ett ben i venstre overarm, hjernerystelse, 2 cm kutt i og blå i bakhodet, skadet nakke og rygg (hvor alvorlig vet vi ikke ennå, men ingenting er brukket der.), blåmerker på begge hofter, armer og hele overkroppen. Ikke ett eneste merke i ansiktet og på bena. Bilen er totalvrak. Det eneste som ikke har bulker er førerdøra og bakdøra, ellers er bilen...ganske så skjeiv. Forsterkern er knust men mine basar er heldigvis hele!!!!! Min neste bil blir en Saab 9-3 Aero...stålgrå med svarte ruter! Høres ut som en skikkelig kræsj dette. Bra du i det hele tatt overlevde, God bedring med skadene. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Huffda, det der kunne gått ille om du hadde sittet i en gammel drittbil tror jeg. well Hyggelig å høre du har det bra etter forholdene da :D og vær glad det ikke gikk værre. Får vi se noen bilder av "liket" etterhvert. Vi har godt av å se litt sånt - så kanskje vi tenker oss om en ekstra gang iblandt :) God bedring. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 kondolerer, er så jævlig kjipt når sånt skjer. håper ikke du har fått ryggskader eller.no... jævlig synd med bilen, håper du hadde kasko ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Kjedelige saker.. Materielle skader kan alltids erstattes.. det viktigste er at det gikk bra med deg. God bedring:) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Leit leit!!!! :( Men enda bra det gikk bra med deg da! Du var vel heldig du og.... God bedring hvertfall! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by Mrs Aero Ja, da var "Mrs Aero" historie... Min neste bil blir en Saab 9-3 Aero...stålgrå med svarte ruter! Glemte dem å sende deg på psykiatrisk? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Bare for å kritisere litt... ...har du tenkt å bruke sikkerhetsbelte neste gang eller føler du deg uovervinnelig etter dette ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 hvordan går det med essex?? ingen som har tenkt på han da? tenk hvor redd han er for hu a.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by bing hvordan går det med essex?? ingen som har tenkt på han da? tenk hvor redd han er for hu a.. lol hehehe han er det jo ingen som tenker på. lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 skyhøy mobil regning er vel kanskje svaret :) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Legen regner med at jeg blir uføretrygda i løpet av ett år... Da blir det SM i rastløshet...kjeder meg bare med tanken! Bilen blir kondemnert, jeg går rundt og knasker smertestillende, prøver å ikke slenge den derre nakken rundt omkring og har en arm i bruk. Men bortsett fra det savner jeg min bil! Reiser sørover med fly denne uka, da er det rett hjem og lete ny bil. Står 3 biler hjemme som jeg skal se på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Synd med bilen men godt ting gikk "rimelig bra" med deg da... IS er ikke til å spøke med.. iallefall ikke når man ikke er forberedt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg