Gå til innhold

Bilde av Bilcross bilane deres!!

Ranger emnet


Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

  • Svar 507
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ole, sjekk ut sida mi på Nettby. Der på bildene fra helga har du navnet på hu som har knipsa de bra bildene.. Har sett flere av deg der.. ;-) Har såvidt hatt kontakt med a, og hu hadde ikke tatt mere enn 2664 bilder iløpet av dagen.. Hehe Skulle så absolutt tro hu har bilde av de fleste bilene som var uttpå der.. Gromt att det finnes folk som tar slike bilder og deler de med oss! Blir satt pris på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo legge til de 2 bildene jeg har fått foreløbig her da, selvsakt. Fikk bildene mot att jeg skrev navnet på fotografinna der jeg publiserte bildene :-) Foto: Camilla Nysveen

 

Kraby2305092Omgang.jpg

 

Understyrte litt i løsgrusen med de fordømt stive fjørene/støtdemperene. Må fikse på dette til neste løp, tror jeg gitt.. Men, bare 1 av bila på bildet kom før meg i mål, får trøste meg med det.. Hehe

 

Kraby2305093omgangetterml.jpg

 

Dette skjedde over målgang i 3.omgang med Jonas Svenby i hæla..

Ser det på inboard-opptaket mitt att ræva kommer uten forvarsel over målgangen der i full fres på 3.gear. 90 graders sladd, sklir 20-30 meter sidelengs på asfalten paralellt med autovernet 10cm ifra fronten helt til farten blir så lav att bilen får fremdrift istedet. Liten dult i autovernet med fronten, og radiatoren sier takk og god natt. :drive2 :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"svar til lilleklovn" ( så ikke at det var kommet en side til se)

 

12v blir litt døtt nå som en er vant med power, hehe

 

oki, bare så hu skrev at at hu hadde fler og tengte da at da er det sikert sån at jeg må ta kontakt og betale for flere bilder, er det sån?

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole' date=' sjekk ut sida mi på Nettby. Der på bildene fra helga har du navnet på hu som har knipsa de bra bildene.. Har sett flere av deg der.. ;-) Har såvidt hatt kontakt med a, og hu hadde ikke tatt mere enn 2664 bilder iløpet av dagen.. Hehe Skulle så absolutt tro hu har bilde av de fleste bilene som var uttpå der.. Gromt att det finnes folk som tar slike bilder og deler de med oss! Blir satt pris på!![/quote']

 

oki, ja sånt er morro:)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den grønne som låg på autodb du har kjøpt, Daniel?:)

 

Tenker eg får legge ut ett bilde av BMWen min også. Dette er min første sesong som bc junior og eg har kjørt to løp og begge med denne bilen. kom i finale hver gang og kvallet med den andre løpet mitt;) synes denne bilen faktisk er ganske lettkjørt og ganske startkjapp.

 

men er usikker om det blir denne eg skal bruke under landsfinalen ettersom det bare er en orginal 2,8 uten turtallsperr og sveist bakaksling..

 

rcbc-0409-1599.jpg

 

rcbc-0409-1571.jpg

 

photo.php?op=1&view=all&subj=69884308258&aid=-1&pid=2918286&id=543611284&oid=69884308258

Endret av Tobben1222

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto du inni ett dusjkabinett når du tok bildene eller, Daniel? Hehe

 

Neia, jeg så den på Kraby og er nok en god en du har skaffet deg der. Får håpe du får beholde den ei stund da. Skal du kjøre frontmestermøtet i år, eller? Jeg skal bruke 745'n min der, tenkte jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men kamera på telefon er ripete som faen, ser ut som det har vært grov-frest nesten. så nei, jeg sto ikke i et dusjkabinett. hahaha.

 

jeg vet ikke hvor godt kjøp det var jeg ass, topp-pakninga viste seg å være gåen da, det fikk jeg jo ingen beskjed om. hva mer burde jeg visst som jeg ikke vet?. sånt er irriterende, nå må toppen av, planes så den er rett og ny pakkning. jeg kjøpte denna bilen fordi jeg skulle skru minst mulig!

 

frontmestermøtet skal jeg vel drekke trur jeg. så da står jeg over å kjøre. men jeg får se. kan hende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svingolja kan du drikke ei anna hælj! Må jo kjøre der a gitt..

 

Kjedelig med slike "overraskelser" ja.. Men, du får trøste deg med att den blir ikke gåendes noe dårligere etter du har plana toppen litt (litt til?) La ikke merke til no spesiellt med røyk fra den Volvo'n når jeg så den, så motoren ellers er nok nogenlunde i orden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjaa vi får se. får ikke drekki om jeg skal kjøre.. da kommer bare antidoping norge og slakter meg. det er ikke no morro.

 

ja det var temlig irriterende, hadde lyst til å slå/drepe en eller annen akkurat da når jeg fant det ut for jeg er ikke spesielt i skru humør for tia. må jo faen meg sette sammen den motoren igjen og den i 740 sedan'n! fuck 740!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår