licorice84 Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 hei! den ene wire/kabelen i setet som gjør at kroken bak på setet, løfter seg når man trekker i den lille spaken, for å vippe setet fremover, har røket... er det ingen annen utvei enn å flå setet for å fikse den? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Dette er en sykdom på Golf. Jeg heiv ut setet og kjøpte et annet på høggern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Det er jævlig lett å fikse! 1. Dra på høggern og finn et sete 2. Kjenn etter neders på stol ryggen, der sitter det endel slags metall "bøyer" rundt en stang som er festet inne i sete trekket 3. Bøy disse tilbake og vips så kan du "rulle" setetrekket oppover seteryggen, nett som med en dong:rolleyes: 4. Vipp av vaieren og dra hjem og bytt.. Et lite tips! Vær forsiktig med metal "bøyene".. De er skarpe og lette å bøye "til hælvete" lykke til Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 takk for tipset :) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Bare hyggelig! Et lite tips til: Bruk en spiss tang for "bøyearbeidet" så får du lettere tak.. Det sete som du finner på høggern kan du jo egentlig bare rive trekket av! Men gjør du det bør du i hvertfall undersøke hvordan det er festet slik at du ikke ødelegger ditt eget sete:-) Enjoy! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 du kan stripse låsen slik at den er opp hele tiden..ble gjort på min golf, virket fint det Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Kjipt hvia du krasjer da hehe BANG rattet :P Selv om du har en som låser blir det mye dårligere Bare til å skjøte den gåene wiren med sukkerbit funker fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Stopper seteryggen deg i en frontkollisjon? Nei, det er det beltet som gjør! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Det er vel ett feste på hvert side av setet, så hvis bare den ene vaieren har røket kan du jo hvertfall stripse opp kroken på den ene siden, så fungerer fortsatt kroken på den andre siden. Så enkelt gjorde jeg det :) (har begge røket er det en annen ting :p ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 disse wirene koster ikke akurat en formue nye . så hvorfor kødde med en utslitt en fra huggeren når det finnes nye hos vag. forøvrig er det ikke store jobben å skifte den. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 vaiern har gått på førersiden min, og det syns jeg er en fordel. for da slipper jeg og gå ut av bilen når folkskal ut.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by pahf vaiern har gått på førersiden min, og det syns jeg er en fordel. for da slipper jeg og gå ut av bilen når folkskal ut.:) Bare fiks det før du skal på Eu-kontroll, for det er faktisk 2'er feil. :) Sperring av rømningsvei. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 hmm... fikk 1 feil jeg på dette!! og det på begge mine golfer. en stk vaier koster ca 200,- kr hos møller.. ikke mye penger, men dyrt for wire-stomper! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 på høggern kostet den meg 10,- Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Akkurat byttet dette selv. Som sagt er det bare å løsne trekket nederst på ryggen ved å bøye løs metalltennene som holder det fast. Du skjønner det når du ser det. Også trer du ny wire gjennom noen ringer så blir det bra! Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg