Gå til innhold

Må jeg sage av deg armene, parkeringsvakt?

Ranger emnet


FlyingVeeVee

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by FlyingVeeVee

Haha. Neida. var mammas bil. Surt som f**n. Ødela dagen min ;)

 

ånei? lite som er så surt. På blindern fikk jeg parkeringsbot på en nesten tom parkeringsplass fordi jeg hadde parkert på feil side av et steingjerde. Utrolig irriterende. hadde noooe lyst til å vri hue rundt på parkeringsvakta. Mye poeng å skrive ut bøter på blindern når det er sommerferie (jeg var hos en kunde, så jeg var ikke helt klar over forholdene der).

 

jævla p-nazier.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoneck

 

ånei? lite som er så surt. På blindern fikk jeg parkeringsbot på en nesten tom parkeringsplass fordi jeg hadde parkert på feil side av et steingjerde. Utrolig irriterende. hadde noooe lyst til å vri hue rundt på parkeringsvakta. Mye poeng å skrive ut bøter på blindern når det er sommerferie (jeg var hos en kunde, så jeg var ikke helt klar over forholdene der).

 

jævla p-nazier.

 

Det er faen meg ingen nåde noen ganger. Også er det så urettferdig. " ganger har en kamerat av meg møtt parkeringsvakten mens han skrev boten, men han slpp begge gangene på grunn av bilen. Han har en 79 modell Mustang og begge gangene begynte parkeringsvaktene å spørre om bilen og slikt.

 

En annen kamerat av meg fikk 1200 i bot. Han fikk russebilen tilgriset av egg av russ med ennen farge. Brukte vindusviskeren og var på vei til en bensinstasjon for å vaske vekk. En politimann stoppet han på veien og ga han 1200 i bot for å ikke ha tilstrekkelig med sikt i frontrute.Selvom han ver på vei fra skolen og til en bensinstasjon...

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke disse folka som går rundt i hovedstaden og tror de så tøffe!!!! Kjører distribusjon og er i oslo hele tiden og det er alltid en idiot som prøver seg.....Er like gøy hver gang jeg står på åpen gate og skjeller dem ut:D

*-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum

*-92 Honda Civic EG8

*-88 Honda Civic EC9(Savner den...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

Dere veit dere blir politi anmeldt hver gang dere kaller dem rasshøl/homo/fittetryne el.l..

 

Jeg syns de er greie å ha, ellers ville slike idioter som dere parkere hvor det passa dere..

 

Og til deg som fikk bota, hvorfor er han p-vakta idiot når er du som er idiot og ikke legger på penger nok, eller ikke løper ut og legger på mer..

Ingen unnskyldning her.. Får du p bot er det din egen feil..

 

Alle kan leke uskyldig engel sånn som du gjør her, men sannheten er at du ville syntes det var akkurat like irriterende som han.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØler med deg, parkeringsbøter er ikke no særlig, ikke parkeringsplasser der man må betale heller. TRODDE JEG. Helt til det tydeligvis ble tilbud på parkeringsautomater, og kommunen jeg bor i (Sandefjord) kjøpte inn en hel haug og plasserte rundt omkring slik at det koster penger å parkere over alt. jeg syns det er GLIMRENDE, fordi nå er det stort sett alltid ledig parkering i sentrum, eller litt utenfor (tivolitomta for å ha et konkret eksempel til kjentfolket) Jeg syns det blir feil at alle de som skal jobbe i byen skal ha førsterett på parkeringsplasser, og slippe å betale for disse. Kjipt for de at arbeidsgiver ikke har parkeringsplasser, men sånn er det:) Jeg er så sjeldent i byen at jeg gladelig betaler 20 kr for etpar timers parkering (mye kommunale plasser, og de er billige) og bilen står trygt på stor oppmerket plass, istedenfor å kjøre byen rundt og leite, slik man måtte før... og har du tenkt på at det er grunner til at man ikke kan parkere som man vil, for å ta et annet eksempel er det god plass til mange biler utenfor f.eks. jappis i sandefjord, men grunnen til at det er så få plasser der, er rett og slett at brannbilen skal komme frem hvis det skjer noe. på venstresiden er det nemlig en blokk med ganske mange etasjer. Finnes sikkert hauger av slike eksempler, så så lenge jeg ikke jobber midt i byen og er avhengig av å parkere der hver dag, syns jeg det er greit med betaling for parkeringsplasser + at folk som ikke betaler får forelegg. har selv 3 parkeringsbøter:) Er også såpass naiv og tror at flere tenker som meg; dersom det er flere ledige parkeringsplasser i byen, trekker dette flere tilreisende med bil, og folk som har butikker osv. tjener penger på dette:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår