Øyvind h.l Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Hei. Har hatt problemer med at radiatoren på min mercedes 300d 82 mod. lett begynner å koke. Har kjørt med termostat på 82 grader men fikk da problemer med å trekke en tilhenger på ca 300kg. Har nå byttet til en termostat på 82grader som det skal være orginalt, men jeg synes fortsatt motoren blir veldig varm. Har noen erfaringer med denne radiatoren? Svar motas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Hadde en slik bil ('84 300TDT), radiatoren var rett og slett tett. Etter å ha prøvd å rense ga jeg opp, den var litt lekk også, så jeg kjøpte ny. Mener å huske at jeg ikke betalte mer enn ca. 2500,- for en OEM-del..(Behr) Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 , Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg