Gå til innhold

Splitter Nye Grå G60 Dyser

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Perfekte dyser til trimma VW, spesielt G60/G40 men passer sikkert også mange andre.

Bosch Nummer: 0 280 150 923

VAG Nummer : 037 906 031 F

Disse dysene skal gi 308ccm ved 3 Bar og 349ccm ved 3.5 Bar.

Opprinnelig ble dysene av og til brukt i Golf G60 uten klima anlegg. Det har også blitt hevdet at dysene ble brukt i Golf Ralley, men det kan jeg ikke bekrefte. Dysene passer ypperlig som et rimelig alternativ ved trimma G60/Turbo med hestekrefter opp mot 300HP.

Til info sies det at de grønne orginal dysene i G60 (Bosch Nr: 0 280 150 905 - VAG Nr: 037 906 031 D) kun å rekker til 210HP - 230HP, men igjen varierer meningene sterkt.

Dysene stammer fra et konkurs verksted i Tyskland.

Prisen er 2000 kr. Interesserte kan maile meg eller sende en pm.

Har også en topp til G60 i god stand liggende.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei,

@ rallyeraider

Håper det funket bra med FPR'en?

Bilen står på verksted nå, noe småjusteringer som jeg ikke kan gjøre men trenger hjelp til...bla alu sveising etc. Håper den er på veien i løpet av uken som kommer.

Joda, har fortsatt mye deler, skal legge de ut her straks jeg har tid.

@K.A.

Toppen og kammen er orginal og har gått ca 150 000 km. Fungerte helt utmerket til jeg skrudde den ut til fordel for en portet topp.

Det er "nye" Vag org hydrauliske løftere, "ny" simring på kammen og "ny"ventildeksel pakning, alle kun gått 5000 km.

Alt i alt vil jeg si at den er i god stand, altså brukt, men ikke skadet på noe vis. Bare hydro'ene koster over 1000 kr hos Møller så 2.000.- for hele greia må jeg ha. Helt perfekt å sende til porting hos Kirkebakken feks ;-)

Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider