Kimman Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Her er det litt bilder fra hver treff.. Var på begge treff samme dag Treff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Ingen kommentarer fra dere kan jo få meg til å lure, tar jeg for kjedelige bilder? Vil det bli lite vits hvis jeg tar bilder og legge de ut her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Kimman Ingen kommentarer fra dere kan jo få meg til å lure, tar jeg for kjedelige bilder? Vil det bli lite vits hvis jeg tar bilder og legge de ut her? 62 stk har allerede vært innom tråden din... hvis dem ikke sier noe er det ikke alltid det er negativt;).. DU vet at det å legge ut bilder er bra... alle vil se bilder;).. sweet:D *legg ut mer* hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg