Gå til innhold

Erfaring med Powerzone?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøvde en gang å bestille et par impreza blinklys fra dem. Dem skulle komme INNEN tre uker vist nok, og da skulle de ringe. Jeg venter i seks uker og kjører til sarp (der jeg gikk for å bestille dem). Da jeg kom frem var hele butikken borte og flyttet til rakkestad. Jeg prøver å ringe en hel dag, men ikke noe svar. Jeg kjører neste dag til rakkestad og skal ha lysa mine, men de var vist ikke hos dem i alle fall. Vist nok kunne jeg bestille dem på nytt, men denne gangen ville det vist ta tre måneder!

Med andre ord, etter det jeg har erfart: ELENDIG service, og mye seriøst dårlige produkter (kjøpte en bakfanger der, som det skulle vise seg ikke passet I DET HELE TATT, i tillegg til å være helt vridd!)

KONKLUSJON: Kjøp heller et sted dem har peiling og litt mer service (og ikke bare ansetter skolegutter som syntes "råning er fett")...

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Facebook-Gruppen

Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen dårlige erfaringer fra gammelt av... Men har bare gode erfaringer med de etter de flytta til rakkestad... men det meste jeg har bestilt har kommet fra rieger.. Ehhh, kvaliteten på produktene er det ikke de som står for..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Skal dere ha motordeler bestill hos krb. Bedre service er vanskelig å finne.

Har ikke den beste erfaringen derfra jeg da men....

Har vært der et par ganger og kjøpt noen pakninger og en dump, og jeg syntes Kai virker uinteressert.

Sendt et par mail til han også, men har ikke fått mer enn 2-3 ord tilbake. (ja, nei, ikke ledig kapasitet)

Så jeg gidder ikke handle derfra noe mere og har valgt andre butikker.

Så dra dit dem som gidder, hvis man klarer og komme seg fram til disken mellom alt rotet.

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Skal dere ha motordeler bestill hos krb. Bedre service er vanskelig å finne.

Med de prisene skulle det bare mangle. Men når en kan kjøpe bedre produkter fra andre siden av Atlanteren, få de sent med flyfrakt, momse de inn, og ha dem i handa innen en uke, og det likevel blir billigere er det en opplagt sak hvor en handler.

Har vært der et par ganger og kjøpt noen pakninger og en dump, og jeg syntes Kai virker uinteressert. Sendt et par mail til han også, men har ikke fått mer enn 2-3 ord tilbake. (ja, nei, ikke ledig kapasitet)

Har samme erfaring. Men kanskje han bare er glade i kunder som bruker 30K av gangen? Noe sneiphandlere har han visst ikke sansen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Jeg bestilte ett par Ractive stoler fra PZ. Fikk beskjed om at disse skulle komme om noen uker. Sa ikke noe fast tidspunkt så jeg tenkte jo at dette var bestillingsvarer og ville sikkert ta en liten stund. Det gikk vel nærmere 5 uker før vi ringte nedover til dem for å få vite status på disse stolene. Da viste det seg at disse stolene ikke lenger var i produksjon. Dette hadde PZ fått vite for flere uker siden men orker ikke bryet med å si ifra. Så spørte jeg snilt og pent om de hadde noen andre forslag til stoler jeg kunne kjøpe.

De anbefalte Corbeau stoler og jeg sa jo at det sikkert var tøft og bestilte da disse istede. Ukene gikk og jeg måtte ringe tilbake. Da var svaret at Corbeau ikke hadde flere slike på lager og måtte produsere ett nytt parti. Noe som vist nok var mye stress. Eller bare piss snakk fra PZ? Da ble jeg rimelig forbannet og ba den sjekke rundt angående Ractive stolene.

Ractive som vist nok ikke produserte noe mer de stolene jeg bestilte produsere den dag i dag fremdeles disse stolene som er bestselgeren hos dem. Så etter 3 mnd. fikk jeg ENDELIG stolene.

Men da jeg åpnet opp pakken fikk jeg til min store forskrekkelse se at det fantes jo ikke understell til dem, noe jeg sa klart ifra til PZ at jeg måtte ha. Etter noen stygge gloser tenkte jeg med meg selv at jeg ikke ORKET mer stress med PZ for det ville sikkert ta 4-5 måneder før understellene var her. Så jeg laget like så godt mine egne understell!

Det skal høre til historien at jeg fikk 2000,- i avslag + at jeg fikk med 4punktsbelter til begge stolene.

Men servicen? Er det mulig sier jeg bare? Aldri mer PowerZone...

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestilt en del småting og griller fra der i løpet av de siste årene, men en gang så bestilte jeg hvite baklys til en Opel Kadett GSi, det var altså for 3 år siden, har ikke avbestilt dem, og jeg har heller ikke fått dem enda...hehe...

ser nå at det er mange av dere som har dårlig erfaring med PZ, så da kan vi heller råde alle andre om at de ikke skal benytte seg av den shappa, venting er faan meg noe av det værste som er..faan.

Get laid Powerzone, enkelt og greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

Kamerat bestilte seg angel eyes til civicen derfra.. tok ett par måneder før de kom i posten.. Han kræsja bilen tidligere i vinter og siden det er forsikringsak står bilen på verksted..

gjett hva de venter på? Joda, angel eyesa hans :P ser ut som det kan ta sin tid da det var det første (eller andre? :P) snøfallet på østlandet denne vintern ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Men når en kan kjøpe bedre produkter fra andre siden av Atlanteren, få de sent med flyfrakt, momse de inn, og ha dem i handa innen en uke, og det likevel blir billigere er det en opplagt sak hvor en handler.

Det beste er jo at man som regel får det like fort eller fortere når man kjøper fra USA, enn å få sendt noe fra hvilket som helst sted i Norge.. Go figure :rolleyes:

EKsempel: Bestilte nye baklykter til bilen min fra en i USA en onsdag kveld (halv ti tiden), ble sendt fra Hongkong dagen etter. Mandag så jeg på sporingsnummeret at de var inne i tollen, ringte da inn på toll-kontoret, fikk de til å klarere den, og hadde de på bordet når jeg kom hjem fra jobb på tirsdag.

Kjapt, enkelt og greit thumpsup

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider