Gå til innhold

Trenger ny Polo

Ranger emnet


mjepson

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en kompis som skal selge sin Polo 97 (tror jg ) "GUL" CC...88hk sei han,noe senk å små tjafs på bilen..skal c om jg kan få lagt ut noen bilder...snakket om rundt 95 for den...

Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!!

 

http://www.lundalracing.piczo.com

-85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p

-86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:)

-x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties:

-x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med en i haugesund som har en svart CC med soltak og elektrisk this and that... 70.000 km 1997 mod. ble enig om en pris på 90.000

 

det var også slitt i sømmen på førersetet, skal få en kollega til å ta bilder av bilen i helgen. Men det burde vel ikke være så altfor vanskelig å fikse?

 

Men 90.000 var vel en grei pris? Eneste jeg ikke likte var 4 dørs, men skal man være kresen så finner man aldri noe...

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

har snakket med en i haugesund som har en svart CC med soltak og elektrisk this and that... 70.000 km 1997 mod. ble enig om en pris på 90.000

 

det var også slitt i sømmen på førersetet, skal få en kollega til å ta bilder av bilen i helgen. Men det burde vel ikke være så altfor vanskelig å fikse?

 

Men 90.000 var vel en grei pris? Eneste jeg ikke likte var 4 dørs, men skal man være kresen så finner man aldri noe...

 

vet du navn på eigeren ? trenger bare fornavn for å se om jeg kjenner han eller ikke ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=504267

 

Kan ikke du cruise ned og ta noen bilder idag? Fint!

 

var ikke han jeg kjente.... har nettopt vært på trening i dag så ska eg på trene igjen om ein time , men viss du snakke me han så kan eg sikkert ta ein kikk på bilen for deg ?

 

men du får i "værste" fall avtala me eigar etc... ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår