chiller Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Subjectet sier vel sitt: http://bil.pusen.org/Other/Kill_Bil/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Går ut ifra at du vil ha litt komentarer men kanskje ikke fra meg? Synes filmen var altfor lang i og med at det aldri skjedde noe nytt.. Altfor mye bakgrunnsstøy(latter og prating) og dårlig bilde. Men blei nysjerrig av introen.. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Granada Går ut ifra at du vil ha litt komentarer men kanskje ikke fra meg? Synes filmen var altfor lang i og med at det aldri skjedde noe nytt.. Altfor mye bakgrunnsstøy(latter og prating) og dårlig bilde. Men blei nysjerrig av introen.. Hehe Ja, blei litt misslykka da dekket gikk så fort, og så brøyt jo hele forstillinga elns sammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 neeeeeei gutta dette var dårlig ass.... Hvorfor er alle så jævli redde for å filme midt på dagtid hvor man faktisk SER NOE!? Redde for snut? Da kan jeg komme med litt fakta det er mere snut ut epå dagtid og dere er lettere å både høre og legge merke til ved nattes tid...... FILM I DAGS-LYS!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Tape-R neeeeeei gutta dette var dårlig ass.... Hvorfor er alle så jævli redde for å filme midt på dagtid hvor man faktisk SER NOE!? Redde for snut? Da kan jeg komme med litt fakta det er mere snut ut epå dagtid og dere er lettere å både høre og legge merke til ved nattes tid...... FILM I DAGS-LYS!!! du mente kanskje... mer onkel ute om kvelden? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 For mørkt...for mørkt... fikk vondt i øynene av å prøve å få med seg hva som skjer.. På skala fra 1-10 får du 2.. Sorry mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Kimman For mørkt...for mørkt... fikk vondt i øynene av å prøve å få med seg hva som skjer.. På skala fra 1-10 får du 2.. Sorry mann Da burde du nok sjekke skjermen din... Eventuelt øynene dine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg