drturbo Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Rekorden hadde blitt en grei "sleeper" med turbo. Passer fint med innsprutet du har....Jeg har det meste du trenger for en billig penge, sinterclutsj, girkasse osv.osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Rekorden går jo som faen den da :p slædder fint nå med 13" dekk bak ihvertfall... hehe.. men uansett så skal jeg vræke rekorden og få asconan på veien etterhvert og 2,2'n over i asconan... skaff meg penger VaileNt^, så kan jeg kjøpe det.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hehe, ikke kom å si at du ikke har penger a Trond :D Bare at det bor en liten "gnier" i deg ;) Hehe! Men hadde vært kult med turbo på asconan da iallefall. Penger ja, kan få lov til og beise gjerdet her hos meg. Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 jeg er i så fall intrisert, er på jakt etter noe og gasse litt med mens jeg bygger opp den andre asconan. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hvor mye gir du? Ikke kom med idiotbud..... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Har du bygd bremser osv etter normene eller? er motoren godkjent i bilen hos biltilsynet, det har mye og si på prisen da. gi meg alle spes pluss neon bilder skal vi se hva jeg byr deg. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Greit, her kommer lista, først over alt som er kjøpt inn, så kan du regne selv: Motor og girkasse: 28000.- Garrett t28bb turbo: 9500,- Grenrør i rustfritt: 6500,- Ny "i" bensintank fra Opel:5500,- Installering av motor:25000,- Bakaksling m/sperre: 4500,- Ny mellomaksling fra Unikardan: 5500+mva Seter: 11000,- Spesialsydd perforert sort takktrekk:1650,- Sete understell: 1735pr. stk. Ratt: 1750,- Snap off nav:1150,- Nye AP racing skiver og calipere:12000,- Kort styring:1500+mva Sachs dempere og fjærer: 4500,- Sandblåsing, rustsveising, karrosserideler, lakkering:31000,- Dette kommer på ialt rundt 150000,-........... Som du skjønner, blir ikke dette den billigste rånebilen på markedet, dessuten må jeg ikke selge den....hvorfor ikke importere en strøken en fra tyskland?der får du en rustfri en for under 20000,-, du skal ha den som delebil, ikke sant, så du betaler bare momsen..... Det meste til bilen er kjøpt nytt, og jeg har kvitteringer på ALT! Ikke nok med det, den er enda ikke trimmet, så det er bare 204 hk i den.Har ikke bilder akkurat nå, desverre, skal ta noen så snart sola skinner. Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 skal ikke gi deg noe bud her jeg for alt vil jo egentlig være en fornærmelse her da, men likte lista di da, sånn ei seriøs bygge liste ser ut da. godt og se at noen leger penger og tid på bilen sin da, bare og få den godkjent nå. Selv om jeg trur faktis kjeg kommer til og slå deg med den andre asconan jeg bygger, bare karoseriet der kommer på 80 000kr, motoren som er kjøpt inn sammen med girkasse kom på 43 000kr pluss ca 100 000kr til trimming og da har jeg ikke begynt med lakk bremser osv(ca pris på bremsene fårand er 28 000kr) Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Det koster penger å bygge bil, skal du gjøre det skikkelig. Men det lønner seg vel i lengde, jeg har kjørt i 2 år, og ALDRI hatt noen problemer, bortsett fra en bakaksel jeg dro av, og en ECU jeg fyllte med vann. Det jeg må gjøre, er å ta noe rust på frontplata og runt siderutene. Jeg skal vel få bygd skiver bak snart, og så vil jeg ha nytt innsug, og MBE datasprut. Så vil jeg lage nytt bakhjulsoppheng. Har litt lyst på oppheng fra Porsche 944, der girkassa sitter bak..... Men vil får se hva penga rekker til. Hav slags motor skal du ha? Er veil ikke neon motor fra opel til den prisen, så sant du ikke snakker lotus.... Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Tror det blir en skyline motor på totta :) Mener og huske jeg har lest det.. Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 jeg har fårløb en rb25det motor stående en skyline gts motor med orginalt 254 hk men regner vell og trimme denne til ca 700 håper jeg, men det får tiden vise, blir minimalt med orgenale ting på bilen mindes. derblant mange overaskelser håper jeg skal prøve og bygge en blanding av gate racer low rider custum bil. så jeg er jo litt spendt selv også da. du har jo også noen bra planer ser jeg. det med girkassa bak er jo inngen dum idet, du kan jo også bruke fra alfa romeo også da da. men hold meg oppdatert da, gøy at det fines flere en meg som er litt syke he he he;) Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 hehe...blir liksom ikke like heftig når jeg kommer med 2.0 cih med trimkam, 5-trinns getrag og koni-dempere...:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Hvis det er det eneste du har råd til, så er det faen meg morro det og! Er ikke om å gjøre å legge mest i bilen, men å ha det morro med det man har.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by ElCamino hehe...blir liksom ikke like heftig når jeg kommer med 2.0 cih med trimkam, 5-trinns getrag og koni-dempere...:) Er jo heftig når noen leger ned sjala i bilen sin sånn sånn du gjør da ElCamino, pesonlig synes jeg at folk skal bygge etter sine drømmer kombo med lomeboka og da får man bygge det man har råd til, og jeg ser like mye på en opel ascona uansett, får det er den gromeste bilen, Så stå på ElCamino PS kan hende jeg får bytta bor rd25det motoren min mot en rb26dett motor så gutter kryss fingene for meg, Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by totta PS kan hende jeg får bytta bor rd25det motoren min mot en rb26dett motor så gutter kryss fingene for meg, we dothumpsup Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg