Sperstad Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Har 2 Megasquirt kit til salgs. Har ikke bygd dei ferdige, men det er ikke så mye jobb. Gjøres på noen kvelder! For å slippe å ramse opp all teknisk informasjon og hvilken muligheter en har med dette datasprutet så legger eg ut linken til den offesielle Megasquirt siden: http://www.megasquirt.info/ Om det er noe du lurer på så spør i denne tråden, så skal eg prøve å svare så godt eg kan. Prisen er 1600,- eller bud osperstad@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Jeg kjøper det ene av deg jeg, hvis det er komplett! 1600 inkl. frakt(oppkrav)? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Det er greit! Frakt kommer i tillegg men det er ikke mange kronene. Send meg en mail med adressen din du, så skal det bli datasprut på deg! osperstad@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Hva er det som følger med av ekstra utstyr? Som Megaview osv.? Jeg tar den andre :) Sender deg PM! Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Sperstad: fikk du mailen fra meg? Har hatt litt problemer med at folk ikka har fått mail jeg har sendt i det siste så jeg vil bare forsikre meg om at du har fått den. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg