wiktory Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Er det bladfjører bak på Kadett c? Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 nei, er vanlige fjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by fluid Ok, for å få litt klarhet her. Da fattern kjøpte bilen i '95 var ALT av slitedeler i dritdårlig stand, rust i kanaler, og 19E motoren var byttet ut til en 19S med GT/E sprut. Ikke akkurat strøken:rolleyes: Også er den solgt ny i norge, ikke bruktimportert. det er uansett vandalisme og bygge om en orginal gt/e Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 så på bilen din på street meet fluid, Trenger snart litt rust behandling vel? Begynnte og bli litt, og det er sikkert mer det kun det utevendige også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Er ikke så mye rust faktisk:) Bytter skjermer, panser, frontplate,kanaler og buer bak i vinter. Ikkeno rust i innerskjermer/gulv/bagasjerom. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by fluid Er ikke så mye rust faktisk:) Bytter skjermer, panser, frontplate,kanaler og buer bak i vinter. Ikkeno rust i innerskjermer/gulv/bagasjerom. he he, Nei hver sin smak men synes skjermer,panser,frontplate,kanaler og buer er ganske mye jeg :D men ja ja, Det er verdt og ta vare på coupe'ene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 jeg overlever. den er så jævla stygg med de lyktene jeg har nå allikevel, så det er bare kos å bytte tilbake til originalt:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Åssen bremser er det egenlig som passer? Er Record 2.2i bolt on? Men passer ikke 2.2i på Ascona og Vectra på Ascona osv. Med andre ord passer alt av Opel? Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 blandt bakhjulstrekkerne passer det meste omhverandre. ikke blande inn vectra og ascona c. passer nok det og, men sikkert ikke lite smertefritt. 2.2i skiver og kalipere i fra rekord passer på både ascona b og kadett c bla. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Har jeg noen sjanse for å få godkjent en 2.0i motor med 1200 forstilling og bakstilling og bytta bremser foran til 2.2i? Er det forsterkninger i 1600 forstillinga som opel norge bryr seg om? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 må ha 1600 ja. -skal du ha over 80 hk må du ha den mener eg Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Finnes det noen som helst annen løsning? DET ER JO UMULIG Å FÅ TAK I 1600 FORSTILLING OG BAKSTILLING!!!! (sorry, kom borti caps lock). Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 umulig er det ikke! jeg fikk tak i lettt, billisten så dukka det opp... og btw, ikke si sorry for caps lock når du utrolig fint hadde klart og skrive det på nytt uten... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by KadettC og btw, ikke si sorry for caps lock når du utrolig fint hadde klart og skrive det på nytt uten... Det var vel en liten ønskes kjøpt annonse tenker jeg... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Bakaksenlen tror jeg ikke noe problem. Det går ann å ta fra xantall biler, verre med forstillig. Noen som vet om det det går med vanlig 1200 eller om denne går ann å bygge om slik at den kan godkjennes med større motor. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg