antiVAG Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg håper at du ikke tror noen vil ta deg seriøst. Som jeg sa i det andre innlegget jeg svarte på, de gammle quattroene har firhjulstrekk, men ikke de nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Som jeg svarte i det andre temaet, selv om elektronikk interagerer med overføringen til hvert enkelt hjul, går ikke det på bekostning av det faktum at quattro er permanent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virvar Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 nye biler er ikke laget for drift på alle hjulene lenger spør han som skulle dra opp en båt med en allroad fra audi spant foran og havnet i vannet. ringte til vag og fik beskjed at fra stillestående reagerte ikke elektronikken før et par sec. for sent!!!!! desuten fik han beskjed om at den ikke hadde nok krefter på bakhjulene til å dra op en båt hvist forhjulene skulle spinne det var det møller som oplyste dette til han etter uhellet sier det jeg mener mener det jeg sier si din egen mening eller hold kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Originally posted by Virvar nye biler er ikke laget for drift på alle hjulene lenger spør han som skulle dra opp en båt med en allroad fra audi spant foran og havnet i vannet. ringte til vag og fik beskjed at fra stillestående reagerte ikke elektronikken før et par sec. for sent!!!!! desuten fik han beskjed om at den ikke hadde nok krefter på bakhjulene til å dra op en båt hvist forhjulene skulle spinne det var det møller som oplyste dette til han etter uhellet Det her hørtes ut som det reneste sprøyt! Har du kjørt en sånn bil noengang ? Quattro har permanet 4-hjulstrekk med 50/50 fordeling. 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Folk som er uspesifikk og samtidig påståelig som AntiVAG/Virvar, går enten på sterke medikamenter eller har dumpet i alle trinn på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Folk som er uspesifikk og samtidig påståelig som AntiVAG/Virvar, går enten på sterke medikamenter eller har dumpet i alle trinn på skolen. Ren misunnelse kaller jeg det ;) 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Det er vel helst der skoen trykker, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Baldrick. Det er riktig som du skriver at elementer vanligvis ikke skal lage skrapelyder, men det kan være individuelt, og Cerwin-Vega har mange snåle konstruksjoner på samvittigheten. Så ta med elementet til Hifi-klubben for å fastslå hvorvidt det er skadet. Når ett element skraper på den måten og kommer med stygge lyder når en spiller, da er elementet defekt uansett om det var slikt fra det var nytt eller når det oppsto, så enkelt er det. Ett element skal ikke lage stygge lyder når en spiller musikk, selv om det er Cerwin Vega!! 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 pjatt pjatt pjatt.. tema i denne tråden er vel over så vidt jeg kan se.. det er faktisk lov til å starte flere tråder på forumet. å det er helt gratis! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg